گیم فا/ همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از بازی‌های مهم در همان چند روز ابتدایی عرضه، برروی سرویس گیم‌ پس (Game Pass) که مخصوص شرکت مایکروسافت است، منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد که سونی قصد ندارد تا چنین رویه‌ای را برای عناوین انحصاری خود در پیش بگیرد.

بدون هیچ شکی، سرویس گیم پس یکی از ارزشمندترین کارهای مایکروسافت در چند سال اخیر محسوب می‌شود. ولی زمانی که صحبت از بازی‌های انحصاری می‌شود، سونی و مایکروسافت در جایگاه‌های مختلفی قرار دارند: سونی در این نسل با انتشار انحصاری‌هایی عظیم توانست چندین رکورد بشکند، در حالی که مایکروسافت قصد دارد تا خود را برای نسل بعدی در این حیطه آماده کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

سونی در سرویس PS Now به تازگی عناوینی همچون Uncharted 4 و God of War را قرار داده ، ولی زمانی که در این رابطه صحبت شد، مشخص گردید که قرار نیست عناوین انحصاری جدید سونی در همان دوران ابتدایی عرضه برروی این سرویس قرار بگیرند. در رابطه با این موضوع، سونی چنین پاسخ داده است:

دیدگاه ما نسبت به قرار دادن عناوین انحصاریمان برروی PS Now نسبت به ۱۲ ماه گذشته، زمین تا آسمان متفاوت شده است. همان‌طور که می‌دانید، عناوین انحصاری ما بسیار ارزشمند و خاص هستند و ما باید با کمال دقت از آنان نگهداری کنیم؛ پس می‌خواهیم در زمان عرضه یک عملکرد موفقیت آمیز از بازی‌هایمان دریافت کنیم.

با توجه به صحبت‌های بالا، باید فکر انتشار بازی‌های انحصاری جدید سونی را برروی این سرویس به کلی فراموش کنیم. دلیل آن نیز منطقی است؛ از اکنون مشخص است که بازی همانند The Last of Us Part 2 در زمان عرضه فروشی بیش از ۱۰ میلیون نسخه را در پیش خواهد داشت. از طرفی دیگر بازی Ghost of Tsushima نیز انتظار می‌رود تا کمی پایین‌تر از این عدد را بدست بیاورد؛ پس چرا سونی باید روش خود را عوض کند؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

رصد و تحليل هوشمند شبکه هاي مجازي
ديتاک آگهی