گيم اسکن/ شرکت سولد اوت (Sold Out)، ناشر بازي No Straight Roads، امروز از تاريخ انتشار اين عنوان برروي کنسول پلياستيشن ۴ و پلتفرم رايانههاي شخصي رونمايي کرده است.
شرکت سولد اوت امروز بيان کرده که بازي No Straight Roads که توسط آقاي وان هزمر (Wan Hazmer)، طراح ارشد بازي Final Fantasy XV، کارگرداني شده است، در تاريخ ۱۰ تير ماه سال جاري (۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۰ ميلادي) در دسترس کاربران رايانههاي شخصي (از طريق فروشگاه اپيک گيمز) و کنسول پلياستيشن ۴ قرار خواهد گرفت.
همزمان با عرضهي بازي No Straight Roads، نسخهي Collector’s Edition اين عنوان نيز براي کنسول پلياستيشن ۴ منتشر خواهد شد. اين نسخه شامل ديسکي از موسيقيهاي بازي، يک کتاب هنري ۶۴ صفحهاي و Drumstickهاي رسمي بازي ميشود.
يکي از منتقدين در جريان مراسم E3 سال ۲۰۱۹ موفق به تجربهي اين بازي زيبا شده بود. به گفتهي اين شخص، نکتهي جالب بازي اينجا است که در No Straight Roads تنها با يک بازي ريتميک ساده طرف نبوده و بازي در حقيقت ترکيبي از المانهاي اکشن و پلتفرمر است. با اين حال، همه چيز از داستان گرفته تا گيمپلي حول موسيقيهاي بازي جريان دارند.
اين منتقد گفته است : «نسخهي دموي بازي در مراسم E3 با يک بخش آموزشي شروع شد که به من ياد داد چگونه بازي کنم. هر دو شخصيت بازي، Mayday و Zuke، ميتوانند به اطراف حرکت کرده، با گيتار و يا چوبکهاي طبل خود به دشمنان آسيب زده و يا با استفاده از تواناييهاي خاص خود کارهاي ويژهاي را انجام دهند. امکان تعويض هر دو شخصيت در هر زمان وجود داشته و هر کدام از آنها شامل تواناييها و ترکيبهاي خاصي از حملات ميشوند که تنوع در مبارزات بازي را تضمين کرده است. حتي در نسخهي دمو نيز اين دو شخصيت با هم تفاوت زيادي داشتند که باعث ميشد مجبور شويد مسير متفاوتي را در مقابله با باس در پيش بگيريد.»
بازار