نماد آخرین خبر

تعداد بازی‌بازان Phantasy Star Online 2 فزونی یافت

منبع
گيم فا
بروزرسانی
تعداد بازی‌بازان Phantasy Star Online 2 فزونی یافت

گيم فا/ شرکت سگا (SEGA) آمار تعداد بازي‌بازان عنوان اکشن نقش‌آفريني آنلاين Phantasy Star Online 2 را اعلام کرد و طبق اطلاعات منتشر شده، آمار تعداد بازي‌بازان اين عنوان به بيش از يک ميليون نفر رسيده است.

اين دستاورد درست پس از عرضه‌ي موفقيت‌آميز اين بازي برروي اکس‌باکس وان و رايانه‌هاي شخصي در آمريکاي شمالي صورت مي‌گيرد.

بازي Phantasy Star Online 2 ابتدا در سال ۲۰۱۲ ميلادي در ژاپن عرضه شد و به سرعت به محبوبيت بالايي دست پيدا کرد. اين عنوان در سال‌هاي بعد برروي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ويتا، پلي‌استيشن ۴ و نينتندو سوييچ عرضه و در اوايل سال جاري ميلادي نيز در اروپا و آمريکاي شمالي برروي پلتفرم‌هاي رايانه‌هاي شخصي و اکس‌باکس وان منتشر شد. در حال حاضر بيش از ۳۳ کشور و قلمرو در اين بازي موجود است.

آقاي فرد وايت (Fred White)، رييس بخش بازاريابي PSO Team Global، درباره‌ي اين بازي گفت: «امسال تيم‌هاي ما به سختي برروي بازي Phantasy Star Online 2 کار کرد تا بازي‌بازان مختلفي را از سراسر جهان به اين عنوان جذب نمايد. عرضه‌ي بازي در سراسر جهان، رويايي بود که سرانجام براي ما محقق شد. رسيدن به آمار بيش از يک ميليون بازي‌باز حس بسيار خوبي را به ما القا مي‌کند و به دنبال اين هستيم تا در آينده محتويات و چيزهاي بيشتري را در اين بازي قرار دهيم.»

نسخه‌ي Global بازي Phantasy Star Online 2 شامل متن‌هاي محلي و صداگذاري شخصيت‌ها به زبان انگليسي است. بازي‌بازان مي‌توانند انواع مختلفي از ماموريت‌هاي مختلف و ميني‌گيم‌هاي گوناگون را در اين بازي تجربه کنند.

همچنين در رويدادهاي زنده‌ي مختلف شرکت نمايند. لازم به ذکر است که اين عنوان از قابليت بازي ميان‌پلتفرمي (Cross-Play) ميان رايانه‌هاي شخصي و اکس‌باکس وان نيز پشتيباني مي‌کند.

همچنين قرار است نسخه‌ي بهبود يافته و جديدي تحت عنوان Phantasy Star Online 2: New Genesis در سال ۲۰۲۱ ميلادي برروي پلتفرم‌هاي اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سري اکس و رايانه‌هاي شخصي عرضه شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره