نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

کیفیت ساخت گلکسی نوت ۲۰ اولترا کاربران را شاکی کرد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
کیفیت ساخت گلکسی نوت ۲۰ اولترا کاربران را شاکی کرد

ترنجي/ مشکل کيفيت ساخت گلکسي نوت ۲۰ اولترا توسط صدها کاربر گزارش شده است و اين مشکلات عمدتا در بخش اسمبل دوربين ديده مي شود.

ده ها خريدار روز اول Galaxy Note 20 Ultra براي گزارش چندين نقص مشخص در بخش دوربين دستگاه هاي خود، راهي انجمن هاي سامسونگ شدند. سازگاري گزارش ها و همچنين شواهد و مدارک همراه آنها، نشان مي دهد سامسونگ ممکن است دسته بدي را در دست داشته باشد.

از صبح امروز، تاکنون بيش از صد گزارش از شکاف هاي قابل مشاهده در ماژول دوربين در پشت گلکسي نوت ۲۰ اولترا وجود داشته است. برخي از کاربران اوليه حتي ذرات گرد و غبار و قطرات و حتي شبنم را که در قسمت دوربين اصلي دستگاه خود گزارش کرده اند.

هر دو مسئله مي تواند به دستگاههاي مونتاژ اشتباه اشاره داشته باشد، اما سامسونگ هنوز با اولين دسته Galaxy Note 20 Ultra به وجود مشکلات گسترده اي اعتراف نکرده است. در بيانيه اي که در اختيار رسانه هاي محلي کره جنوبي قرار گرفته است، يک مقام مسئول گفت:

اثرات جزئي چگالش آب به خودي خود گواهي بر نقص ساختاري و عملکرد آنها نيست.
با اين گفته، سامسونگ در حال حاضر گزارشات را مرور مي کند اما اگر علاقه اي به انتظار نداريد، هميشه مي توانيد با يکي از اپراتورهاي پاسخگو تماس برقرار کنيد تا بفهميد واجد شرايط تعويض ضمانت نامه فعال هستيد يا خير.

هيچ وسيله توليد انبوه از توليد مشکلات مصون نيست و خوشبختانه هيچ نشانه اي مبني بر وجود مشکلات فوق الذکر در خارج از کشور خود سامسونگ به گوش نمي رسد.

در حالي که Galaxy Note 20 Ultra و Galaxy Note 20 براي مشترياني که قبل از سفارش آنها سفارش داده بودند، ارسال شده است اما نسخه جهاني رسمي اين سريال براي فردا، 21 اوت برنامه ريزي شده است. گزارش هاي اوليه حاکي از آن است که دوره قبل از رزرو به اندازه کافي مناسب و معقول بوده است و سامسونگ هنوز هم انتظار دارد که دستگاه هاي تازه منتشر شده باعث افزايش چشمگير فروش سالانه دستگاه هاي خود شود که پس از سه ماهه دوم نااميدکننده واقعا مورد نياز است.

نظر شما چيست؟ شما از اين بابت نگراني داريد؟ فکر مي کنيد چنين ايرادهايي در يک دستگاه ۱۳۰۰ دلاري قابل بخشش است؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم