نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

اولین تیزر گوشی ZTE Axon 20 به دوربین زیر نمایشگر آن اشاره می‌کند

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ شرکت ZTE در تاريخ ۱ سپتامبر (۱۱ شهريور) از گوشي Axon 20 5G رونمايي مي‌کند که اولين گوشي داراي دوربين زير نمايشگر محسوب مي‌شود.

در همين رابطه، اين شرکت يک تيزر تبليغاتي براي گوشي موردنظر منتشر کرده که به بهره‌گيري از دوربين زير نمايشگر آن اشاره دارد. به همين خاطر، در نمايشگر اين گوشي هيچگونه حفره يا بريدگي ديده نمي‌شود و در ضمن با دوربين سلفي پاپ‌آپ هم سروکار نداريم. در همين خبر مي‌توانيد اين تيزر کوتاه طنزآميز را مشاهده کنيد.

همچنين روز گذشته رندر رسمي ZTE Axon 20 5G هم منتشر شد که بهره‌گيري آن از دوربين چهارگانه را تاييد مي‌کند. طبق اسناد رگولاتوري چين موسوم به TENAA، اين گوشي از دوربين اصلي ۶۴ مگاپيکسلي، يک دوربين ۸ مگاپيکسلي و دو دوربين ۲ مگاپيکسلي بهره مي‌برد.

از لحاظ ديگر مشخصات هم مي‌توانيم به نمايشگر ۶.۹۲ اينچي FHD+، دوربين سلفي ۳۲ مگاپيکسلي، تا حداکثر ۱۲ گيگابايت حافظه رم و ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي و باتري ۴۱۲۰ ميلي‌آمپر ساعتي اشاره کنيم. قلب تپنده اين گوشي يک تراشه مبتني بر پردازنده ۸ هسته‌اي با سرعت ۲.۴ گيگاهرتز است که اين يعني به احتمال زياد با تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵G مواجه مي‌شويم.

در هر صورت بايد ببينيم دوربين زير نمايشگر ZTE Axon 20 5G از لحاظ کيفيت چه حرفي براي گفتن دارد و آيا مي‌تواند نظر کاربران را جلب کند يا نه. به طور کلي اين مشخصه به گوشي‌ها اجازه مي‌دهد که بدون نياز به تعبيه دوربين سلفي پاپ‌آپ از نمايشگر يکدست بهره ببرند و اين موضوع منجر به افزايش جذابيت طراحي آن‌ها مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره