logo

تصویر رسمی گوشی ZTE Axon 20 5G منتشر شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
تصویر رسمی گوشی ZTE Axon 20 5G منتشر شد

گجت نيوز/ در فاصله کمتر از دو هفته تا رونمايي، مي‌توانيم نگاهي به طراحي گوشي ZTE Axon 20 5G داشته باشيم. اکسون ۲۰ فايو جي نخستين موبايلي است که با دوربين سلفي زير نمايشگر عرضه مي‌شود.

زد تي اي در تاريخ ۱۱ شهريور از اين محصول رونمايي خواهد کرد. پيش‌تر رندرهايي روي وب‌سايت رگولاتوري چين (TENAA) قرار گرفته بود که طراحي گوشي ZTE Axon 20 5G را نشان مي‌دادند. اما حالا رئيس بخش موبايل کمپاني با انتشار يک تصوير مطبوعاتي، چهره‌ي دقيق‌تري را از آن به نمايش گذاشت. البته ظاهرا اين هم عکس واقعي گوشي نيست و يک رندر خلق شده توسط هنرمندان است.

به هر حال در اين تصوير، چهار دوربين را با چيدمان عمودي مي‌بينيم که يکي از آن‌ها ۶۴ مگاپيکسلي خواهد بود. دستگاه صفحه نمايش مسطح دارد و همه دکمه‌ها نيز در سمت راست آن قرار گرفته‌اند. همچنين به نظر مي‌رسد پنل پشتي داراي نوعي گلس محافظ باشد و در کناره‌هاي آن کمي انحنا ديده مي‌شود.

بر اساس تاييديه تنا، نمايشگر ZTE اکسون ۲۰ ۵G از نوع اولد است، سايز ۶.۹۲ اينچي دارد و محتوا را با وضوح فول اچ دي پلاس نمايش مي‌دهد. در زير کالبد گوشي، مي‌توانيم انتظار وجود تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G را در همراهي با رم ۱۲ گيگ و حافظه داخلي ۲۵۶ گيگابايتي داشته باشيم.

گفته مي‌شود ظرفيت شارژ باتري اين گوشي ۵G هم ۴۱۲۰ ميلي‌آمپر ساعت است که يعني با يک باتري ۴۳۰۰ يا ۴۴۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي روبه‌رو هستيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم