نماد آخرین خبر

تریلر جدید بازی Lego Starwars: The Skywalker Saga منتشر شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجي/ در جريان مراسم ONL 2020 تريلري جديد از بازي لگو استاروارز منتشر شد. اين تريلر از تاخير در انتشار بازي خبر مي‌دهد.
   
رويداد افتتاحيه‌ي گيمزکام ۲۰۲۰ موسوم به همايش Opening Night Live 2020 در جريان است و طي آن، خبرهايي تازه از بازي‌هاي پرطرفدار و مستقل به گوش گيمرها مي‌رسد.

در جريان آخرين اخبار بازي و به دنبال پخش شدن تريلرهاي جديد از بازي‌هاي مورد انتظار، نوبت به کمپاني EA و سري بازي‌هاي Starwars رسيد. نسخه‌ي لگو بازي‌هاي استاروارز که Lego Starwars: The Skywalker Saga نام دارد، با تريلري جديد در افتتاحيه‌ي گيمزکام ۲۰۲۰ حاضر شد و توجه‌ها را به خود جلب کرد. در اين تريلر، پوشش داده شدن ماجراهاي هر ۹ فيلم سري «جنگ ستارگان» را مي‌توانيم ببينيم؛ جايي که لحظات مهم همراه با کاراکترهاي به‌يادماندني اين سري، همگي نمايش داده مي‌شوند. نکته‌ي نااميدکننده‌ي قضيه‌ اما، تاخير در عرضه‌ي بازي است. تريلري که در ادامه تماشا مي‌کنيم، تاخير در انتشار بازي را تاييد و سال ۲۰۲۱ را به‌عنوان موعد عرضه‌ي اين اثر، معرفي مي‌کند.

بازي Lego Starwars: The Skywalker Saga در سال ۲۰۲۱ ميلادي براي پلتفرم‌هاي نسل هشت و نسل نه منتشر خواهد شد. در ادامه توجه شما را به اين تريلر جذاب جلب مي‌کنيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم