نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

قیمت گلکسی S20 FE افشا شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ پيش‌تر چيزهاي زيادي درباره Samsung Galaxy S20 FE ديده و شنيده بوديم؛ از رندر ويديويي ۳۶۰ درجه گرفته تا رنگ‌بندي شش‌گانه. تازه‌ترين افشاگري، به قيمت گلکسي اس ۲۰ فن اديشن ۵G در کانادا مربوط مي‌شود.


بر اساس گزارش DealNTech اين گوشي با قيمتي در حدود ۱۱۴۸.۶۵ دلار کانادا در اين کشور به فروش خواهد رسيد که با ۸۷۶ دلار آمريکا برابري مي‌کند. البته شايد قيمت گلکسي اس ۲۰ فن اديشن در ايالات متحده کمتر از اين مبلغ باشد.

اين گزارش از آبي تيره، بنفش کم‌رنگ، سبز آسماني، قرمز، سفيد و نارنجي به عنوان رنگ‌هاي قابل عرضه گوشي نام برده است که با افشاگري اخير ايوان بلس، همخواني دارد.


سامسونگ گلکسي اس ۲۰ فن اديشن بسته به بازار فروش، در دو نسخه ۴G و ۵G عرضه خواهد شد؛ اما هنوز از وجود تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ يا ۹۹۰ در آن مطمئن نيستيم. انتظار مي‌رود ابعاد دستگاه، هم‌اندازه با گلکسي اس ۲۰ پلاس باشد؛ با اين تفاوت که نمايشگري کوچک‌تر (مثلا ۶.۵ اينچي) با حاشيه‌هاي عريض‌تر و گوشه‌هاي کمتر گرد شده خواهد داشت.

گفته مي‌شود دوربين سه‌گانه مدل Fan Edition متشکل از دوربين‌هاي اصلي و فوق عريض ۱۲ مگاپيکسلي و يک دوربين تله‌فوتو ۸ مگاپيکسلي خواهد بود. برخورداري از استاندارد IP68 (ضد آب و غبار) و باتري ۴۵۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي، ديگر مشخصات منتسب به جانشين گلکسي اس ۱۰ لايت هستند. احتمالا در ماه اکتبر، شاهد رونمايي سامسونگ از گلکسي S20 فن اديشن خواهيم بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره