نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

قیمت گلکسی S20 Fan Edition لو رفت

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ تاکنون اطلاعات زيادي پيرامون گوشي گلکسي اس ۲۰ فن اديشن منتشر شد که در هيچ يک از آن‌ها شاهد مشخص شدن قيمت نبوديم. اما خوشبختانه امروز قيمت اين گوشي در وب‌سايتي کانادا لو رفت که مطابق انتظار مبلغ کمي هم نيست.

گلکسي اس ۲۰ فن اديشن يکي از مورد انتظارترين محصولات سال ۲۰۲۰ است که به احتمال فراوان در ماه اکتبر (اوايل پاييز) رونمايي مي‌شود. از آن جايي که اين گوشي قرار است يک پرچم‌دار مقرون به صرفه باشد، کاربران زيادي هم منتظر ورود آن به بازار هستند. در واقع اين گوشي قرار است جانشين گلکسي اس ۱۰ لايت باشد و اين يعني بخش بزرگي از قابليت‌هاي پرچم‌داران سري اس ۲۰ را در خود جاي داده اما قيمت کمتري دارد.

اما به گزارش وب‌سايت DealNTech، قيمت اين گوشي حدودا ۸۷۶ دلار خواهد بود اما اگر وارد بازار آمريکا شود، کمي کاهش مي‌يابد. البته پيش از اين شنيده بوديم اس ۲۰ فن اديشن در ۶ رنگ مختلف و در دو نسخه‌ي ۴G و ۵G توليد خواهد شد و اين قيمت، براي مدل ۵G آن است. به طور کلي به نظر مي‌رسيد بايد انتظار قيمت نسبتا بالايي را از اين گوشي داشتيم که خب با توجه به مشخصات فني، طبيعي است. همچنين رنگ‌هاي گلکسي اس ۲۰ فن اديشن در ليست بالا کاملا مطابق با گفته‌هاي ايوان بلس، يکي از معروف‌ترين افشاگران حوزه‌ي فناوري در توييتر است.

با توجه به خبرهاي گذشته، سامسونگ قطعا در اين گوشي از پردازنده‌ي اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده مي‌کند اما اينکه باز هم کاربران بازار خاصي به آن دسترسي خواهند داشت مشخص نيست. اس ۱۰ لايت با پردازنده‌ي اسنپدراگون ۸۵۵ در تمامي بازارها در دسترس قرار گرفت و اميدواريم همين موضوع با اس ۲۰ فن اديشن نيز تکرار شود. هرچند سامسونگ مثل هميشه ادعا مي‌کند پردازنده‌ي اگزينوس ۹۹۰، پردازنده‌ي خوبي است و مي‌تواند پا به پاي رقيب پيش برود.

از لحاظ اندازه نيز اس ۲۰ فن اديشن به احتمال فراوان مشابه گلکسي اس ۲۰ پلاس (حدودا ۰.۱ يا ۰.۲ اينچ کوچک‌تر) خواهد بود اما نه به آن ظرافت و زيبايي چرا که حواشي بيشتري دارد و نماشگر آن نيز تخت است. روي پنل پشتي اين گوشي نيز شاهد ماژولي مستطيلي شکل و نسبتا بزرگ هستيم که در سري اس ۲۰، البته به جز مدل اولترا، بکار رفته بود.

در اين ماژول، دو دوربين ۱۲ مگاپيکسلي اصلي و فوق عريض را شاهد هستيم که يک سنسور ۸ مگاپيکسلي تله‌فوتو نيز آن‌ها را همراهي مي‌کند. يکي از نکات جالب در رابطه با اين محصول، بهره‌مندي از استاندارد ضد آب IP68 است. همين مسئله از کيفيت ساخت بالاي آن خبر مي‌دهد. همچنين به نظر مي‌رسد منبع تغذيه‌ي اين مجموعه يک باتري ۴۵۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي است که مشابه ظرفيت باتري گلکسي نوت ۲۰ اولتراست. گلکسي اس ۲۰ فن اديشن در اکتبر امسال (بازه‌ي زماني مهر تا آبان) راهي بازار مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره