نماد آخرین خبر

عملکرد ضعیف Madden NFL 21 خشم هواداران را به دنبال داشته است

منبع
گيم فا
بروزرسانی
عملکرد ضعیف Madden NFL 21 خشم هواداران را به دنبال داشته است

گيم فا/ جديدترين نسخه از سري Madden NFL مدتي پيش در دسترس کاربران قرار گرفت. با اين حال، نمرات پايين منتقدين و کاربران نشان از عملکرد ضعيف بازي Madden NFL 21 دارد. نارضايتي کاربران از اين بازي تا جايي پيش رفته است که هشتگ #NFLdropEA در روز گذشته به يکي از ترندهاي برتر جهاني در توييتر تبديل شد.

بازي Madden NFL 21 دو روز پيش در دسترس کاربران کنسول‌هاي اکس‌باکس وان، پلي‌استيشن ۴ و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي قرار گرفت ولي بازي با باخوردهاي منفي کاربران و منتقدين روبه‌رو شد. نکته‌ي جالب ماجرا اين‌جا است که هواداران ناراضي سري به سراغ حساب‌هاي خود در توييتر رفته و عصبانيت خود را به تيم سازنده نشان داده‌اند. هواداران روز گذشته هشتگ #NFLdropEA را به يکي از ترندهاي جهاني توييتر تبديل کردند.

با توجه به نام اين هشتگ، هدف آن احتمالا براي همه کاملا مشخص باشد. معترضان از سازمان ليگ NFL درخواست دارند که در آينده حق انحصاري استفاده از بازي‌بازان اين ليگ را در اختيار شرکت الکترونيک آرتس (Electronic Arts) قرار ندهد؛ چراکه سطح و کيفيت بازي‌هاي توليد شده توسط اين شرکت در حد انتظارات هواداران نبوده است. براي اثبات اين موضوع، بسياري از کاربران کليپ‌هايي از باگ‌ها، مشکلات و نواقص نسخه‌ي جديد و نسخه‌هاي قديمي‌تر سري را به اشتراک گذاشته‌اند.

به نظر مي‌رسد هواداران سري Madden NFL به ابراز خشم خود در توييتر بسنده نکرده‌اند. در حال حاضر، نمرات بازي Madden NFL 21 در وب‌سايت Metacrtic با ۱۱۷۷ راي به عدد بسيار پايين و البته خيره‌کننده‌ي ۰٫۴ از ۱۰ رسيده است. از ميان راي دهندگان، ۸۳۵ نفر نقد و بررسي خود از بازي را نيز به ثبت رسانده‌ و به انتقاد از کيفيت بازي پرداخته‌اند. در حال حاضر، تنها ۱۵ نقد ثبت شده از سوي کاربران کيفيت بازي را قابل قبول و مثبت اعلام کرده است.

البته بايد به اين نکته اشاره کنيم که کساني که اميدوارند سازمان NFL سال آينده حق انحصاري استفاده از محتواي ليگ را در اختيار شرکت الکترونيک آرتس قرار ندهد، احتمالا نااميد خواهند شد. شرکت الکترونيک آرتس اخيرا قراردادي ۵ ساله به ارزش ۱٫۵ ميليارد دلار را با سازمان NFL عقد و تمامي حقوق انحصاري استفاده از بازيکنان اين ليگ در بازي‌هاي خود را کسب کرده است. براساس اين قرارداد، تمامي حقوق مربوط به استفاده از بازيکنان و اعضاي ليگ NFL تا سال ۲۰۲۶ ميلادي به شرکت الکترونيک آرتس تعلق خواهد داشت.

علاوه بر اين، با وجود نقدهاي منفي کاربران و ترند شدن هشتگ #NFLdropEA، آمار فروش سالانه‌ي سري Madden NFL نشان مي‌دهد که احتمالا اين افراد تنها بخش کوچکي از جامعه‌ي هواداران سري را تشکيل مي‌دهند. با اين حال، بايد منتظر ماند و ديد آيا شرکت الکترونيک آرتس نسبت به نمرات پايين و اقدام کاربران در فضاي مجازي واکنشي نشان خواهد داد يا خير.

بازي Madden NFL 21 در حال حاضر برروي کنسول‌هاي اکس‌باکس وان، پلي‌استيشن ۴ و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي در دسترس قرار دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره