نماد آخرین خبر

وب سایت وان پلاس، محصولات جدید این کمپانی را افشا کرد

منبع
جي اس ام
بروزرسانی

جي اس ام/ پنج گوشي هوشمند جديد وان پلاس، در صف معرفي و عرضه هستند.
پنج اسمارت فون کمپاني وان پلاس که تا به اين لحظه معرفي نشده‌اند، به تازگي توسط ايوان بلس، شخصيت معروف در حوزه افشاي اطلاعات و اسرار شرکت‌ها فعال در حوزه تکنولوژي در وب سايت OnePlus کشف شده اند.نام اين محصولات به نوعي وارد چرخه دفترچه راهنماي محصولات کمپاني وان پلاس شده و اين در حالي است که هيچ اطلاعاتي در مورد آن ها، در اين قسمت عنوان نشده است. نکته‌اي که حائز اهميت به نظر مي‌رسد، اين است که مهندسان و طراحان وان پلاس در حال کار روي دست کم دو گوشي هوشمند پرچمدار و دو اسمارت فون ميان رده هستند که احتمالا در نيمه دوم سال جاري ميلادي (2020) معرفي خواهند شد.

به عنوان اولين گزينه، با صفحه مربوط به وان پلاس 8T روبرو هستيم که جاي بسي تعجب خواهد داشت. از جمله مشخصات سخت‌افزاري اين گوشي هوشمند مي‌توان به موار زير اشاره کرد:

پردازنده سنپدراگون 865 پلاس
نمايشگر 6.55 اينچي با نرخ رفرش 120 هرتزي


دوربين چهارگانه با لنز اصلي 48 مگاپيکسلي، لنز اولترا وايد 16 مگاپيکسلي، لنز ماکرو 5 مگاپيکسلي و سنسور تشخيص عمق 2 مگاپيکسلي

در ليست بالا، گوشي وان پلاس 8T پرو را نيز مي‌بينيم که بر اساس شايعات پيشين، بنا بر اين بود که اثري از آن وجود نداشته باشد. هنوز تفاوت‌هاي اين مدل با نسخه اصلي به صورت صددرصد مشخص نيست، اما برخي تحليل گران بر اين باور هستند که نسخه پرو به لنز اصلي 64 مگاپيکسلي و قابليت پشتيباني از شارژ سريع 65 واتي مجهز است.

به عنوان گزينه‌هاي سوم و چهارم، با دو مدل از گوشي‌هاي نورد با شاخص‌هاي N100 و N105G روبرو هستيم. پيش تر، مسئولان نورد روي اين موضوع تأکيد کرده بودند که مدل‌هاي جديد تري از گوش نورد وارد بازار خواهد شد و حالا اين ليست، به خودي خود گوياي اين مورد بوده و روي حرف هاي مسئولان اين کمپاني مهر تأييد زده است.

هنوز مشخص نيست که مدل‌هاي ياد شده، همان گوشي‌هايي است که پيش تر با نام Billie 1 و Billie 2 از آن ها ياد شده بود. يکي از اين مدل ها بر اساس شايعات، به پردازنده اسنپدراگون 690 مجهز خواهد بود که به صورت پيش فرض، از مودم 5G برخوردار است. همچنين اين نسخه از وان پلاس نورد، شش گيگابايت رم را با خود به همراه خواهد داشت.

به عنوان گزينه پنجم، با محصولي با شماره ساخت SS9805 روبرو هستيم. طبق گزارشات گذشته، وان پلاس مشغول کار روي دو گوشي هوشمند مقرون به صرفه بود که به نظر مي‌رسد يک يا هر دو آن ها، در اين ليست قرار گرفته باشند. بر اساس حرف و حديث‌هاي نقل شده، يکي از دو محصول ياد شده از پردازنده اسنپدراگون 660 و چهار گيگابايت رم بهره‌مند خواهد بود.

مدل ديگر، به چيپست اسنپدراگون 460 مجهز خواهد بود و چهار گيگابايت رم و حافظه داخلي 64 گيگابايتي، مکمل آن هستند. پيش بيني مي‌شود که اين محصول به نمايشگر 6.52 اينچي و دوربين سه گانه مجهز باشد که مسئوليت تأمين توان کليه قطعات سخت‌افزاري ياد شده بر دوش باتري 6000 ميلي آمپر ساعتي با قابليت پشتيباني از شارژ سريع 18 واتي گذاشته خواهد شد. قيمت اين اسمارت فون نيز 200 دلار تخمين زده شده است.


البته ممکن است محصول ياد شده با شماره ساخت SS9805 در شاخه گوشي‌هاي هوشمند قرار نگيرد.

طبق گزارش‌هاي اخير، وان پلاس 8T و مدلي که به پردازنده اسنپدراگون 460 مجهز است، ظرف يک يا دو ماه آينده به صورت رسمي معرفي مي‌شوند.

در مورد ساير محصولات، هنوز تاريخ دقيقي عنوان نشده است. اما با نگاهي به صفحه مربوط به اين محصولات، مي‌توانيم حدس بزنيم که در آينده نزديک‌، مي‌توانيم منتظر رونمايي از آن ها باشيم.


در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره