نماد آخرین خبر

سامسونگ به‌زودی از میان‌رده‌ها‌ی سری گلکسی F رونمایی می‌کند

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
سامسونگ به‌زودی از میان‌رده‌ها‌ی سری گلکسی F رونمایی می‌کند

ديجي کالا/ به ادعاي وب‌سايت ۹۱mobile، سامسونگ قصد دارد تا اواخر اين ماه، تعدادي گوشي ميان‌رده از سري گلکسي اف (گلکسي F) رونمايي کند. محصولاتي که غول کره‌اي در ساخت آن‌ها توجه ويژه‌اي به دوربين داشته.

در حال حاضر سامسونگ در سبد محصولات خود، ۵ خانواده‌ي گلکسي نوت، گلکسي اس، گلکسي A، گلکسي M و گلکسي Z (گوشي تاشو) را در اختيار دارد. اما اينطور که به نظر مي‌رسد، قرار است به زودي سري جديدي به اين محصولات اضافه شود که گلکسي اف نام داشته و محصولات آن در محدوده‌ي قيمتي ۲۰۰ – ۲۷۵ دلار قرار مي‌گيرند.

گفته مي‌شود بازار هندوستان، هدف سامسونگ براي عرضه‌ي اين محصولات است و مشخص نيست آيا شاهد فروش آن‌ها در بازارهاي ديگر خواهيم بود يا خير. سال گذشته، سامسونگ از برنامه‌هاي خود براي افزايش دو برابري فروش آنلاين گوشي‌هاي ميان‌رده در هندوستان خبر داده بود و به نظر مي‌رسد اين استراتژي تاکنون نتايج خوبي را هم براي اين شرکت در پي داشته. چرا که گوشي‌هاي سري M و A فروش بسيار موفقيت‌آميزي را پشت سر گذاشتند که البته اين روند به خاطر شيوع ويروس کرونا کمي با مشکل مواجه شد.

سامسونگ براي فروش گوشي‌هاي سري گلکسي اف هم فروش آنلاين را در سر دارد اما از آن جايي که گوشي‌هاي سري M که پيش‌تر فقط از طريق آمازون هندوستان و وب‌سايت رسمي سامسونگ به فروش مي‌رسيدند و حالا در فروشگاه‌هاي فيزيکي نيز در دسترس قرار دارند، مي‌توان نتيجه گرفت محصولات جديد هم بعد از مدتي کوتاه در فروشگاه‌هاي فيزيکي موجود شوند.

سامسونگ در حال حاضر گوشي‌هاي ميان‌رده‌ي خوب و متنوعي دارد اما افزودن يک خانواده‌ي ديگر با تمرکز بر قدرت دوربين مي‌تواند همان چيزي باشد که بسياري‌ها به آن نياز دارند. مشابه سياستي که شيائومي در ساخت مي نوت ۱۰ در پيش گرفته بود. (پردازنده‌ي اسنپدراگون ۷۳۰G، رم ۶ گيگابايتي و دوربين ۱۰۸ مگاپيکسلي).

اگر غول کره‌اي همين سياست را در پيش بگيرد، بعيد به نظر مي‌رسد به اين زودي‌ها جايگاه بزرگ‌ترين فروشنده گوشي هوشمند در جهان را به رقبا واگذار کند. طبق آمار موسسه Counterpoint، اين شرکت اکنون در هندوستان با ۲۶ درصد سهم، در رتبه‌ي دوم از لحاظ فروش قرار دارد و بايد ديد آيا مي‌تواند شيائومي را کنار بزند يا خير.

هندوستان در حال حاضر سومين بازار بزرگ دنيا براي فروشنده‌هاي گوشي‌ به حساب مي‌آيد و جالب است بدانيد از بين ۵ شرکت برتر حاضر در اين بازار، ۴ شرکت متعلق به چين هستند اما در حال حاضر چين و هندوستان دچار تنش بزرگي هستند و اينطور که به نظر مي‌رسد، حالا بهترين فرصت براي سامسونگ است تا بتواند فروش خود را در اين کشور افزايش دهد. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره