نماد آخرین خبر

گارمین از ساعت Forerunner 745 با سنسور SpO2 رونمایی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ گارمين از ساعت هوشمند جديد خود به نام Forerunner 745 براي دوندگان و ورزش سه‌گانه (دو، شنا، دوچرخه سواري) رونمايي کرد. اين محصول ۵۸۰ دلار قيمت داشته و جانشين Forerunner 735XT مي‌شود.

يکي از مهم ترين قابليت‌هاي Forerunner 745 سنسور سطح غلظت اکسيژن خون (SpO2) است. دانستن سطح اکسيژن خون براي درک کلي از سلامت بدن بسيار کاربردي بوده و بيشتر ساعت‌هاي هوشمند گارمين از چنين قابليتي برخوردارند.

ساعت هوشمند مورد بحث با در نظر گرفتن ورزشکاران ساخته شده و بسياري از قابليت‌هاي نسل قبل را ارتقا مي‌دهد. براي مثال اين محصول حالا شدت تمرين را پايش کرده و تمرينات متناسب را براي بهبود ورزش توصيه مي‌کند. گارمين مي‌گويد اين مدل دويدن را دقيق تر پايش کرده و در تمرينات چندگانه با فشار يک دکمه مي‌توان بين فعاليت‌ها سويچ کرد.

Forerunner 745 قابليت پخش موزيک با ذخيره سازي حداکثر ۵۰۰ آهنگ را دارد. علاوه بر اين قابليت سينک کردن پلي ليست از سرويس‌هاي استريم موزيک مثل اسپاتيفاي را داشته و از Garmin Pay پشتيباني مي‌کند.

گارمين مي‌گويد باتري اين محصول در حالت اسمارت واچ تا يک هفته دوام مي‌آورد و با روشن بودن GPS تا ۱۶ ساعت و با فعال بودن GPS و موزيک تا ۶ ساعت شارژدهي خواهد داشت. گارمين Forerunner 745 با قيمت ۵۸۰ دلار از هم اکنون قابل خريداري است.

گارمين همچنين از يک دستگاه اندازه گيري ضربان قلب به نام HRM-Pro رونمايي کرده است که با Forerunner 745 جفت شده و بوسيله فناوري +ANT يا بلوتوث به ساعت‌هاي هوشمند سازگار وصل مي‌شود. اين وسيله قابليت اتصال به تردميل و ديگر تجهيزات بدنسازي را داشته و داده‌هايي همچون ريتم، طول گام‌ها و داده‌هاي ديگر را جمع آوري مي‌کند. اين محصول به لطف پشتيباني از گواهي 5ATM، براي شنا و ديگر ورزش‌هاي آبي مناسب بوده و از هم اکنون با قيمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره