نماد آخرین خبر

بازدید از فروشگاه لوکس آمازون فقط با دعوتنامه

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ آمازون اخيرا بخشي به نام «فروشگاه‌ لوکس» را در سايت خود براي مشتريان در ايالات متحده آمريکا راه‌اندازي کرده که تنها با دعوتنامه مي‌توان به آن دسترسي پيدا کرد.

طبق اطلاعاتي که در پرسش و پاسخ فروشگاه‌ لوکس وجود دارد، کاربران در اين بخش به کالاهاي شرکت‌هاي مد مطرح و همچنين نوظهور مانند «Oscar de la Renta» دسترسي دارند و آمازون اصالت آن‌ها را تضمين مي‌کند. محصولات سفارش داده شده به صورت مستقيم از سوي برندها براي مشتريان ارسال خواهند شد.

در حال حاضر تنها اعضاي پرايم در ايالات متحده آمريکا که واجد شرايط هستند، به اين بخش دسترسي دارند. در صورتي که براي کاربري دعوتنامه ارسال شده باشد، مي‌تواند از اين فروشگاه بازديد کند، در غير اينصورت مي‌تواند دکمه «درخواست دعوتنامه» را در لندينگ پيج انتخاب کند تا به ليست انتظار اضافه شود.

مدير بخش مد آمازون، «کريستين بوچامپ» درباره راه‌اندازي اين فروشگاه اعلام کرده:

«ما هميشه به مشتريان خود گوش مي‌دهيم، از آن‌ها ياد مي‌گيريم و همچنين از بازخورد اعضاي پرايم که مي‌خواهند محصولات لوکس برندهاي محبوب خود را در فروشگاه آمازون خريداري کنند، الهام گرفتيم. ما از ارائه سرويس‌ها و فناوري‌ها براي برندهاي لوکس و ايجاد يک تجربه الهام‌بحش و عالي براي مشتريان هيجان‌زده هستيم. هنوز در اول راه قرار داريم و به دنبال گسترش فروشگاه لوکس، نوآوري به نمايندگي از مشتريان و يک در جديد براي طراحان در سراسر جهان براي دسترسي به مشتريان کالاهاي لوکس کنوني و جديد هستيم.»
طبق گفته آمازون، فروشگاه لوکس تنها محصولات لوکس از برندهاي مختلف را در يک مرکز در اختيار مشتريان قرار نمي‌دهد، بلکه اين شرکت اعلام کرده که کاربران مي‌توانند در ميان محصولات منحصر به فرد و انحصاري گشت و گذار کنند که همين موضوع مي‌تواند تمايل برخي مشتريان براي دريافت دعوتنامه را افزايش دهد.

در آينده مشتريان بيشتري دعوتنامه دريافت خواهند کرد و به اين بخش دسترسي پيدا مي‌کنند، با اين حال براي خريد محصولات آن بايد حساب بانکي پرپولي داشته باشند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره