نماد آخرین خبر

گوپرو هیرو 9 بلک معرفی شد

منبع
فارنت
بروزرسانی

فارنت/ گوپرو ساعاتي پيش از دوربين اکشن پرچم‌دار جديد خود رونمايي کرد. گوپرو هيرو 9 بلک يکي از بزرگ‌ترين ارتقاهاي چندسال اخير را به خود ديده و البته ۵۰ دلار نسبت به نسل پيش گران‌تر شده است.

گوپرو در سال‌هاي اخير همواره پرچم‌دار بهترين دوربين‌هاي اکشن بازار بوده است. سري هيرو بلک که بهترين و گران‌ترين سري دوربين‌هاي اين شرکت محسوب مي‌شود حالا عضو جديدي در خانواده خود دارد. گوپرو هيرو 9 بلک تقريباً‌ در تمام زمينه‌ها نسبت به هيرو 8 پيشرفت داشته و با قيمت بالاتر ۴۵۰ دلاري به بازار عرضه مي‌شود.

دوربين جديد گوپرو يک سنسور جديد ۲۳.۶ مگاپيکسلي دارد. با بهبود سنسور و لنز دوربين حالا Hero 9 Black مي‌تواند تصاوير ۲۰ مگاپيکسلي ثابت ثبت کرده و يا با وضوح 5K فيلم‌برداري کند. اين درحاليست که نسل قبلي تصاوير ۱۲ مگاپيکسلي و ويدئوهاي 4K ثبت مي‌کرد. باتري ۱۷۲۰ ميلي‌آمپرساعتي اين دوربين به راحتي قابل تعويض است و ۴۰ درصد ظرفيت بيشتري نسبت به نسل پيش دارد. به گفته گوپرو اين باتري مي‌تواند تا ۳۰ درصد دوام شارژ بيشتري نسبت به نسل گذشته به همراه بياورد.

گوپرو همچنين کاور لنز قابل تعويض را به هيرو 9 بلک بازگردانده و قصد دارد لنزي با نام Max Lens هم در مهرماه با قيمت ۱۰۰ دلار و براي افزايش گستره ديد دوربين عرضه کند.

گوپرو هيرو 9 بلک همچنين ويژگي‌هاي نرم‌افزاري جديدي نيز به همراه دارد. قابليت HyperSmooth 3.0 لرزش‌گيري حتي بهتري را وعده مي‌دهد و حالا مي‌توانيد از حالت Boost Mode در هر وضوحي حتي 5K استفاده کنيد. قابليت TimeWarp 3.0 امکان آهسته کردن ويدئوهاي هايپرلپس به سرعت واقعي با صدا و يا نصف سرعت براي افکت اسلوموشن را فراهم مي‌کند.

گوپرو Hero 9 Black تا عمق ده متري زير آب دوام مي‌آورد و از درگاه microSD براي حافظه و درگاه USB-C براي شارژ و انتقال اطلاعات استفاده مي‌کند.

ارتقاي مهم بعدي اين‌که نمايشگر جلويي هم حالا يک پنل تمام رنگي دارد تا بتوانيد خودتان را در قاب تصوير به راحتي ببينيد. صفحه‌نمايش پشتي هم حالا با اندازه ۲.۲۷ اينچي (نسبت به ۱.۹۵ اينچي در نسل پيش) بزرگ‌تر شده است. با اين‌حال ارتقاي باتري و نمايشگر باعث شده تا اندازه دوربين نسبت به نسل پيش بزرگتر شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره