نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

قابلیت کاربردی جدیدی به اینستاگرام اضافه شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
قابلیت کاربردی جدیدی به اینستاگرام اضافه شد

زوميت/ اينستاگرام در جديدترين به‌روز‌رساني خود قابليت جديدي عرضه کرده که به کمک آن مي‌توان ويديوهاي IGTV را با زيرنويس خودکار تماشا کرد.
   
اضافه شدن زيرنويس خودکار توسط هوش مصنوعي قدرتمند در ويديوهاي IGTV اينستاگرام، گام جديد اينستاگرام براي بهبود تجربه کاربري اين شبکه اجتماعي است. بر اساس گزارش سازمان جهاني بهداشت و سلامت،‌ بيشتر از ۴۰۰ ميليون افراد در دنيا از ناشنوايي يا کم‌شنوايي رنج مي‌برند و اينستاگرام در بيانيه‌اي اعلام کرده است که يکي از دلايل اصلي در دسترس قرار دادن اين ويژگي، بهخاطر افراد کم‌‌شنوا است و قصد دارد که اينستاگرام را به محيطي قابل تعامل‌تر براي آن‌ها تبديل کند.

البته اين ويژگي براي کاربران عادي هم مي‌تواند کاملا مورد استفاده باشد؛ اين ويژگي در چند صورت مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در حالت اول، اگر صداي دستگاه شما قطع باشد، زيرنويس به صورت خودکار به آن اضافه خواهد شد و به صورت دستي و استفاده از تنظيمات ويديو هم مي‌توانيد از اين قابليت استفاده کنيد. اين ويژگي در ۱۶ زبان مختلف در دسترس کاربران قرار مي‌گيرد. 

شرکت مادر اينستاگرام‌ يعني فيسبوک در ماه اخير چندين قابليت جديد به پلتفرم خود اضافه کرده است و تمامي اين قابليت‌ها در محوريت ايجاد دسترسي بهتر براي افراد با ناتواني ذهني يا فيزيکي است و اين توجه به خاطر ده‌سالگي کارزار تکريم افراد معلول است که در کشور آمريکا برگزار مي‌شود. حال با اضافه‌شدن اين قابليت به اينستاگرام، در کنار ايجاد محيط کاربري بهتر براي افراد با معلوليت شنوايي، قطعا اين قابليت موردپسند خيلي از کاربران اين شبکه اجتماعي خواهد بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم