نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

قابلیت تماس تصویری به واتس‌اپ وب می‌ آید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
قابلیت تماس تصویری به واتس‌اپ وب می‌ آید

باشگاه خبرنگاران/ نرم افزار واتس‌اپ طي مدت اخير از بروزرساني‌هاي بسياري برخوردار شده است اما اکنون به نظر مي‌آيد شرکت فيسبوک قصد دارد قابليتي را در اختيار کاربران قرار دهد که مدت‌ها انتظار انتشار آن در بين افراد وجود داشت.

بروزرساني‌هاي اخير اين برنامه عموما براي نسخه گوشي‌هاي هوشمند بود چرا که اکثر کاربران از اين طريق برنامه مذکور را مورد استفاده قرار مي‌دهند، با اين حال کاربران نسخه تحت وب برنامه واتس‌اپ کم نيستند در نتيجه شرکت فيسبوک قصد دارد قدم بعدي خود را در اين حوزه بردارد. طبق اطلاعات جديد منتشر شده، مسئولان برنامه واتس‌اپ در حال بررسي و آزمايش قابليت تماس تصويري و صوتي در نسخه تحت وب اين برنامه هستند.

از آن جايي که برقراري تماس‌هاي تصويري با لپ‌ تاپ‌ها بسيار آسان‌تر است و کاربران مي‌توانند مدت تماس طولاني‌تري را توسط لپ تاپ‌ها داشته باشند اين قابليت فوايد بسياري براي افراد خواهد داشت و انتظار مي‌رود با اين کار حجم ترافيک استفاده شده ماهانه توسط کاربران نسخه وب برنامه واتس‌اپ افزايش پيدا کند. اين قابليت فعلا در مرحله آزمايشي قرار دارد اما شرکت فيسبوک اظهار داشته در صورت موفق بودن آزمايش‌ها ويژگي مورد نظر براي کاربران سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره