نماد آخرین خبر

Devil May Cry 5: Special Edition هم‌زمان با کنسول‌های نسل بعد عرضه می‌شود

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ شب گذشته و در جريان مراسم شرکت سوني براي کنسول پلي‌استيشن ۵، شاهد رونمايي از بازي Devil May Cry 5: Special Edition نيز بوديم. شرکت کپکام (Capcom) امروز رسما اعلام کرده است که اين بازي هم‌زمان با انتشار دو کنسول نسل نهمي يعني اکس‌باکس سري اکس و پلي‌استيشن ۵، در دسترس کاربران اين کنسول‌ها قرار خواهد گرفت.

بازي Devil May Cry 5 سال گذشته‌ي ميلادي منتشر و با استقبال بسيار خوب هوداران و منتقدين روبه‌رو شد. خبر خوب براي هواداران و به خصوص کساني که فرصت تجربه‌ي اين بازي زيبا را کسب نکردند اين است که شرکت کپکام قصد دارد نسخه‌ي Special Edition اين بازي را در طول تعطيلات زمستاني سال جاري ميلادي به بازار عرضه کند.

در کنار محتواي بازي اصلي، نسخه‌ي Special Edition به شما اجازه مي‌دهد در نقش برادر دانته (Dante) يعني ورجيل (Virgil) نيز بازي را تجربه کنيد. علاوه بر اين، به نظر مي‌رسد اين نسخه از بازي شامل محتواي داستاني جديد و چندين ويژگي متفاوت مانند حالت Turbo Mode و Legendary Dark Knight و همچنين پشتيباني از رهگيري پرتو مي‌شود. شرکت کپکام با انتشار پيامي در وبلاگ رسمي پلي‌استيشن تاييد کرده است که در زمان فعال کردن رهگيري پرتو، بازي در دو حالت ۴K با نرخ فريم ۳۰ و يا ۱۰۸۰P با نرخ فريم ۶۰ قابل تجربه خواهد بود. البته نسخه‌ي Special Edition به کاربران اجازه خواهد داد بازي را حداکثر با نرخ ۱۲۰ فريم بر ثانيه نيز تجربه کنند.

پس از پايان مراسم شب گذشته، شرکت کپکام با انتشار پيامي رسما تاييد کرد که بازي Devil May Cry 5: Special Edition هم‌زمان با انتشار کنسول‌هاي نسل بعد و در همان روز نخست در اختيار کاربران اين کنسول‌ها قرار خواهد گرفت. البته اين بازي در ابتدا تنها به صورت ديجيتالي و با قيمت ۳۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد و نسخه‌ي فيزيکي آن کمي ديرتر به بازار ارسال مي‌شود.

اگرچه بازي Devil May Cry 5: Special Edition براي کنسول‌هاي نسل بعد در نظر گرفته شده است ولي کاربران پلتفرم‌ رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي اکس‌باکس وان و پلي‌استيشن ۴ نيز مي‌توانند محتواي مربوط به شخصيت ورجيل را در قالب يک بسته‌ي الحاقي خريداري کرده و از تجربه‌ي بازي با اين شخصيت محبوب لذت ببرند. با اين حال، به نظر مي‌رسد ديگر ويژگي‌هاي جديد اين نسخه از بازي مانند پشتيباني از رهگيري پرتو و يا حالت‌هاي Turbo Mode و Legendary Dark Knight در اختيار کاربران پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي نسل فعلي قرار نمي‌گيرند.

بازي Devil May Cry 5 در حال حاضر برروي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي اکس‌باکس وان و پلي‌استيشن ۴ در دسترس است. شما مي‌توانيد تريلر منتشر شده از بازي Devil May Cry 5: Special Edition در جريان مراسم شرکت سوني را در ادامه مشاهده کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره