نماد آخرین خبر

تاریخ انتشار بازی Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons مشخص شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ استوديوي سازنده‌ي Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons امروز در خبر خوبي از تاريخ دقيق عرضه‌ي اين بازي برروي کنسول نينتندو سوييچ رونمايي کرد. همچنين به منظور آشنايي بيشتر بازي‌بازان، تريلري از اين اثر در دسترس قرار گرفته است که در همين خبر مي‌توانيد شاهد آن باشيد.

تاکنون نسخه‌هاي مختلفي از سري Mercenaries برروي پلتفرم‌هاي مختلف منتشر شده و مورد استقبال بازي‌بازان و به خصوص ژاپني‌ها قرار گرفته است. Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons يکي از اين نسخه‌ها به سبک استراتژي و نقش‌آفريني است که در آن بايد از امکانات مختلف بهره برده و دشمنان فراواني را نابود کنيد. اگر از علاقه‌مندان به اين سبک‌ها باشيد، عنوان ذکر شده مي‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. قابل ذکر است که استوديوي ريدئن (Rideon) وظيفه‌ي ساخت و عرضه‌ي آن را به عهده دارد.

طبق اعلام تيم سازنده، آگاه شديم که Mercenaries Blaze: Dawn of the Twin Dragons در تاريخ ۱۰ مهر ۱۳۹۹ (۱ اکتبر ۲۰۲۰ ميلادي) به دست دارندگان کنسول نينتندو سوييچ خواهد رسيد. ضمنا نسخه‌ي پلي‌استيشن ۴ اين عنوان در راه است، اما هنوز تاريخ دقيق انتشار آن مشخص نيست و بايد منتظر اخبار بيشتري در آينده باشيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره