نماد آخرین خبر

وان پلاس Nord N10 5G با چه پردازنده‌ای ارایه خواهد شد؟

منبع
ترنجي
بروزرسانی
وان پلاس Nord N10 5G با چه پردازنده‌ای ارایه خواهد شد؟

ترنجي/ وان پلاس ابتدا رويکرد توليد پرچمدار داشت اما پس از تسليم شدن اپل و ورود به رده قيمتي هاي پايين تر، وان پلاس هم تصميم مشابه گرفت. پس از معرفي وان پلاس نورد متوجه شديم که اين شرکت حتي رده هاي پايين تري را هم هدف قرار خواهد داد. در اينجا خوانديم که دو دستگاه جديد در خانواده وان پلاس نورد ارايه خواهد شد. امروز مي شنويم که وان پلاس Nord N10 5G با اسنپدراگون ۶۹۰ ارايه خواهد شد. اين گوشي ميان رده اقتصادي چيني ها خواهد اون که از شبکه 5G هم پشتيباني مي کند.

وان پلاس گوشي هوشمند ميان رده خود يعني OnePlus Nord را اوايل تابستان سال جاري معرفي کرد. اين اولين تلفن ميان رده اين شرکت پس از مدت ها است که هدف آن قيمت پايين تر از ۵۰۰ دلار بود. با اين حال، اين گوشي مجهز به اسنپدراگون 765G در زمان ارايه راهي ايالات متحده آمريکا نکرد.

وان پلاس تأييد کرد که اين شرکت نسخه ديگري را بعداً در اين بازار راه اندازي خواهد کرد. اکنون گزارش جديدي از Android Central ادعا کرده است که اين شرکت قصد دارد نسخه جديدي از OnePlus Nord را در اواخر سال جاري در ايالات متحده ارايه کند.

با استناد به منابع صنعتي، گزارش ادعا مي کند که اسمارت فون آينده به نام OnePlus Nord N10 لقب خواهد گرفت. اين گزارش همچنين حاکي از آن است که نام رمز داخلي تلفن هوشمند بيلي است. گفته مي شود اولين گوشي از اين برند است که با دوربين ۶۴ مگاپيکسلي در پشت ارايه مي شود.

علاوه بر اين، گزارش همچنين اضافه کرد که Nord N10 ادعا شده توسط Snapdragon 690 تأمين خواهد شد که اولين چيپست کوالکام در سري 600 بوده و از قابليت اتصال 5G برخوردار است.

طبق اين گزارش، OnePlus Nord N10 5G قصد دارد يک صفحه نمايش 6.49 اينچي FHD+ با رفرش ريت ۹۰ هرتز را به نمايش بگذارد. اين گزارش همچنين نشان مي دهد که اين شرکت متعهد شده است که نمايشگر 90Hz يا بالاتر را در همه گوشي هاي خود ارائه دهد. OnePlus Nord N10 5G با حافظه داخلي 6 گيگابايتي و 128 گيگابايتي پشتيباني مي شود که گفته مي شود نسخه پايه است.

در زير کاپوت، انتظار مي رود Nord N10 5G با Snapdragon 690  مجهز شود که در گره ۸ نانومتري با جديدترين هسته هاي Cortex A77 ساخته شده است. کوالکام اعلام کرده است که اين چيپست 25 درصد سريعتر از Snapdragon 675 است. علاوه بر اين ، اين گزارش همچنين حاکي از آن است که اين تلفن هوشمند مودم داخلي Snapdragon X51 5G براي پشتيباني از اتصال 5G دارد.

از نظر دوربين، انتظار مي رود OnePlus Nord N10 5G آينده با دوربين 64 مگاپيکسلي در پشت همراه با لنز زاويه باز 8 مگاپيکسلي و دو حسگر کمکي 2 مگاپيکسلي به بازار عرضه شود.

تاکنون اين ها اطلاعات تنها در مورد OnePlus Nord N10 5G آينده موجود است. در مورد اينکه شرکت در حال برنامه ريزي براي ارايه تلفن هوشمند است، هيچ صحبتي در دست نيست. اين گزارش ادعا مي کند که OnePlus ممکن است Nord N10 را پس از عرضه OnePlus 8T ارايه کند.

*عکس تزئيني است

نظر شما چيست؟ منتظر گوشي جديد اقتصادي وان پلاس هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره