نماد آخرین خبر

به‌روزرسانی جدید ایرپاد پرو از راه رسید

منبع
جي اس ام
بروزرسانی
به‌روزرسانی جدید ایرپاد پرو از راه رسید

جي اس ام/ ايرپاد پرو بعد از به‌روزرساني، از صداي فضايي و تعويض خودکار دستگاه‌ها بهره‌مند مي‌شود.

امروز اپل يک به‌روزرساني جديد براي ايرپاد پرو با نسخه‌ 3A283 منتشر کرده و برخي از ويژگي هاي جديد iOS 14 را که منتظر آن بوديم، با خود به همراه آورده است. با نصب iOS 14 و به‌روزرساني ايرپاد پرو به آخرين نسخه، کاربران مي‌توانند براي اولين بار از صداي فضايي و تعويض خودکار دستگاه‌ها لذت ببرند.

همانطور که MacRumors اشاره کرده، چندي از کاربران به شبکه‌هاي اجتماعي و انجمن‌هاي گفت و گو مراجعه کرده و خبر اين به‌روزرساني جديد را داده‌اند، تا زماني که از آخرين نسخه‌ بتا استفاده مي‌کنيد از آن بهره‌مند خواهيد بود. يکي از کاربران در رابطه با اين به‌روزرساني اين‌چنين گفته است:

صداي فضايي را روي آيپد خود امتحان کرده‌ام. عالي است. صداي خروجي به قدري قانع کننده است که ابتدا فکر کردم صدا از بلندگوهاي آيپد بيرون مي‌آيد. مجبور شدم يکي از ايرپادها را از گوشم خارج کنم تا مطمئن شوم صدا از اسپيکرهاي آيپد خارج نمي‌شود. خيلي دوست دارم بدانم اپل در اين مورد چه جادويي به کاربرده است.
از قابليت صداي فضايي به احتمال فراوان در بازي‌ها و محتواهايي مانند فيلم‌ها و سريال‌هاي تلويزيوني استفاده مي‌شود.

تعويض خودکار با توجه به اينکه دستگاه‌ها به طور خودکار و در هرزمان که نياز باشد به ايرپاد متصل مي‌شوند، خيلي سريع کاربران متوجه اين تغيير خواهند شد. کاربران مي‌بينند که ايرپاد به طور خودکار دستگاه فعال را تشخيص داده و بدون تغيير دستي به آن متصل مي‌شود. البته براي اين عمل بايد تمام دستگاه‌ها به يک حساب کاربري آيکلاد متصل باشند.

هنوز مشخص نيست که iOS 14 چه زماني در دسترس عموم قرار مي‌گيرد، اما اخبار حاکي از آن است که تا چند هفته‌ي ديگر براي عموم منتشر مي‌شود. البته لازم به ياد‌آوري است که ايرپاد پرو را نمي‌توان به صورت دستي به روزرساني کرد و اين اتفاق وقتي که در کيس شارژ خود قرار دارند و به برق متصل هستند، به طور خودکار انجام مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره