نماد آخرین خبر

دوربین گوپرو هیرو ۹ بلک معرفی شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
دوربین گوپرو هیرو ۹ بلک معرفی شد

ديجياتو/ اکشن کم جديد گوپرو به نام هيرو ۹ بلک با پيشرفت‌هاي قابل توجه از راه رسيد. اين محصول حالا به نمايشگر رنگي در پنل جلو مجهز شده و با عکسبرداري و فيلمبرداري باکيفيت‌تر، باتري حجيم‌تر و لرزشگير بهتر در حالت فيلمبرداري با قيمت ۴۴۹.۹۹ دلار(حدود 12 ميليون تومان) به بازار عرضه شده است.

گوپرو رزولوشن کلي هيرو ۹ بلک را ارتقا داده و اين محصول حالا قادر به عکسبرداري با حداکثر رزولوشن ۲۰ مگاپيکسل بوده (پيشرفت ۸ مگاپيکسلي نسبت به هيرو ۸ بلک) و براي اولين بار توانايي فيلمبرداري با رزولوشن 5K با نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه را پيدا کرده است. علاوه بر اين توانايي تصويربرداري با رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فريم بر ثانيه را دارد.

ظرفيت باتري گوپرو هيرو ۹ بلک ۱۷۲۰ ميلي‌آمپر ساعت بوده و ۴۰ درصد از نسل قبل حجيم تر شده است. گوپرو همچنين امکان تعويض لنز را دوباره به مدل جديد آورده که در نسل قبل غايب بود. اين شرکت لنز جديدي به نام Max Lens را به قيمت ۹۹ دلار(حدود 2.6 ميليون تومان) به بازار عرضه خواهد کرد که ميدان ديد «فوق العاده عريض» ۱۵۵ درجه را به ارمغان مي‌آورد.

هيرو ۹ بلک به لطف بهره مندي از نمايشگر در پنل جلو امکان پيش‌نمايش تصوير و کادربندي دقيق‌تر را فراهم کرده و نمايشگر اصلي نيز با سايز ۲.۲۷ اينچ نسبت به مدل سال قبل (۱.۹۵ اينچ) بزرگ تر شده است. حجيم‌تر شدن باتري و نمايشگر در مجموع سبب شده‌اند تا گوپرو جديد نسبت به مدل قبلي کمي بزرگتر شود.

از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول مي‌توان به پشتيباني از واي فاي، بلوتوث، ورودي ميکروفن، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱۰ متري و لايو استريم با رزولوشن 1080p اشاره کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره