نماد آخرین خبر

نوکیا ۳.۴ در FCC دیده شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ پس از حدود نوزده ماه از عرضه نوکيا ۳.۲ در MWC 2019 نسل بعدي سري ۳ نوکيا در دسترس است و نوکيا موبايل قصد دارد آن را در ۱ مهر معرفي کند. نوکيا ۳.۴ اکنون توسط FCC در ايالات متحده تاييد شده است.

 نوکيا ۳.۴
در داده هاي لو رفته دو مدل از آن، يعني TA-1283 و TA-1285 روز گذشته ثبت شد. نوکيا TA-1283 يک مدل دو سيم کارت است و باندهاي شبکه اي که از آن پشتيباني مي کند نشان مي دهد که اين مدل براي بازارهاي جهاني است، در حالي که TA-1285 يک سيم کارت تک و مدل آمريکاست.

طبق گواهينامه، نوکيا ۳.۴ همچنين از بلوتوث و WLAN 2.4GHz 802.11b / g / n و GLONASS پشتيباني مي کند. مدل هاي آزمايش شده نسخه سخت افزاري MB_V3 را به همراه داشتند، اين بدان معناست که نوکيا موبايل قبل از استقرار در نسخه فعلي، حداقل سه نمونه اوليه را آزمايش کرده است.


نتايج آزمايش همچنين نموداري را کشف کرد که ابعاد و انواع آنتن هاي موجود در دستگاه را به تصوير مي کشد. عرض نوکيا 3.4 حدود 76 ميلي متر، ارتفاع 161 ميلي متر و قطر آن 171 ميلي متر است، به اين معني که مي تواند در آن يک صفحه نمايش در حدود ۶.۵ اينچ جاي بگيرد. همچنين، TA-1285 برخلاف مدل TA-1283 ، NFC را از دست خواهد داد.

حتي اگر اين نمودار نماي عقب را نشان مي دهد، اما قرارگيري دوربين در گوشه بالا ديده مي شود و مي تواند نشان دهد که نوکيا ۳.۴ مي تواند با يک صفحه داراي سوراخ ارائه شود، که مطابق با يکي از شايعات مربوط به دستگاه است، اگرچه موقعيت دوربين ممکن است متفاوت باشد.

يک تصوير ديگر نيز وجود دارد که تأييد مي کند ماژول دوربين در پشت آن مدور است. رندر رسمي لو رفته نوکيا ۳.۴ همچنين نشان مي دهد که در پشت سه دوربين و يک فلاش LED وجود دارد که به صورت ماژول دوربين در نوکيا C5 Endi قرار مي گيرند.

گواهينامه هاي FCC جزئيات بيشتري را نشان نمي دهد. به هر حال، تاريخ عرضه کاملاً نزديک است و ما با خيال راحت مي توانيم حداقل چهار دستگاه جديد نوکيا را فرض کنيم که عبارتند از نوکيا 2.4 ، نوکيا 3.4 ، نوکيا 225 4G و نوکيا 215 4G.

نظر شما چيست؟ منتظر گوشي هاي جديد نوکيا هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره