نماد آخرین خبر

بخش چندنفره‌ بازی Disintegration به مرور کاملا حذف خواهد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بخش چندنفره‌ بازی Disintegration به مرور کاملا حذف خواهد شد

گيم فا/ بازي Disintegration يک عنوان علمي-تخيلي و تيراندازي با زاويه‌ي ديد اول شخص به شمار مي‌آيد که توسط يکي از سازندگان سري Halo توسعه يافته است. اين عنوان که در تابستان گذشته در دسترس بازي‌بازان قرار گرفت، نتوانست از نظر منتقدين امتيازهاي بالايي را کسب نمايد و به طبع به خاطر کيفيت نه چندان بالاي آن مورد استقبال بازي‌بازان نيز واقع نشد.

با تمامي اين اوصاف استوديوي پرايويت ديويژن (Private Division) با ارائه‌ي برخي محتويات جديد و اضافه کردن بخش‌هاي گوناگون به قسمت چندنفره‌ي بازي Disintegration قصد داشت تا از اين طريق براي عنوان جديد خود موفقيت‌هاي رضايت‌بخشي را کسب کند اما به نظر مي‌رسد که اعضاي اين تيم باز هم در هدف بعدي خود شکست خورده‌اند. اخيرا استوديوي پرايويت ديويژن در حساب کاربري رسمي خود در توييتر اعلام کرد که روند حذف تدريجي بخش چندنفره‌ي بازي Disintegration از ديروز آغاز شده است و تا تاريخ ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۹ (۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ ميلادي) به صورت کامل از دسترس خارج خواهد شد.

مشاهده‌ي اين موضوع که يک بازي که بر اساس بخش چندنفره توسعه يافته و حال قرار است بخش چندنفره و آنلاين خود را به صورت کامل از دسترس خارج کند را مي‌توان نشان از شکست کامل اين بازي و عدم صرفه‌ي اقتصادي پشتيباني از آن دانست. توسعه‌دهندگان بازي Disintegration در استوديوي پرايويت ديويژن به دنبال ساختن يک تجربه‌ي جديد، جذاب و اعتيادآور بوده‌اند تا به مانند عنوان بتل‌رويال و چندنفره‌ي آنلاين Player Unknown’s Battlegrounds مسيري جديد و درخشان را در پيش روي گيرند و عنواني منحصر به فرد را خلق کنند اما به نظر مي‌رسد که تمامي اين پروژه‌هاي جاه‌طلبانه و جديد به موفقيت نخواهند رسيد.

خوشبختانه براي بازي‌بازاني که به تجربه‌ي بخش داستاني و تک‌نفره‌ي بازي Disintegration علاقه‌مند هستند، هنوز هم فرصت تجربه‌ي آن وجود خواهد داشت. البته بايد توجه داشت که بخش داستاني و تک‌نفره‌ي عنوان Disintegration طبق نظر بسياري از منتقدين و کارشناسان ضعيف‌ترين بخش آن به شمار مي‌آيد و احتمالا بازي‌بازان زيادي به پاي تجربه‌ي اين اثر استوديوي پرايويت ديويژن باقي نمانند. طبق اعلام اين استوديو از امروز بخش فروشگاه درون بازي غيرفعال خواهد شد و تا تاريخ مذکور در ماه نوامبر سال جاري ميلادي پله به پله قسمت‌هايي از بخش چندنفره‌ي بازي Disintegration حذف خواهد شد.

عنوان تيراندازي و علمي-تخيلي Disintegration هم‌اکنون برروي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي اکس‌باکس وان و پلي‌استيشن ۴ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. به نظر نمي‌رسد که استوديوي پرايويت ديويژن قصد عرضه‌ي اين بازي را برروي دو کنسول نسل نهمي اکس‌باکس سري اکس و پلي‌استيشن ۵ داشته باشد اما ممکن است خبر شروع روند بازسازي اين عنوان را در ماه‌هاي آينده اعلام نمايد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره