نماد آخرین خبر

بازی‌های رایگان این هفته‌ فروشگاه اپیک‌گیمز مشخص شدند

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ فروشگاه اپيک گيمز (Epic Games) اين هفته بازي‌هاي Stick it to the Man ،Football Manager 2020 و Watch Dogs 2 را به‌صورت رايگان در اختيار بازي‌بازان پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و اين فروشگاه قرار داده است. لازم به ذکر است که بازي‌بازان از هم‌اکنون به مدت يک هفته (تا ۲۴ سپتامبر) مي‌توانند تا اين اين عناوين را به حساب کاربري خود اضافه کرده و آن‌ها را براي هميشه در اختيار داشته باشند.

اگر از طرفداران مجموعه‌ي Watch Dogs هستيد و يا تاکنون موفق به تجربه‌ي اين مجموعه نشده‌ايد، اکنون بهترين فرصت است که پيش از عرضه‌ي نسخه‌‌ي سوم اين مجموعه نگاهي به نسخه‌ي دوم آن بيندازيد؛ همچنين، در گذشته نيز شاهد رايگان شدن نسخه‌ي اول اين مجموعه از سوي فروشگاه اپيک گيمز نيز بوديم. بازي Football Manager 2020، عنواني بسيار مناسب براي علاقه‌مندان به مربي‌گري فوتبال و بازي‌هاي ورزشي است و طرفداران آن مي‌توانند تا از تجربه‌ي رايگان اين بازي نيز لذت ببرند. و در نهايت، بازي‌بازان در Stick it to the Man وظيفه‌ي هدايت شخصيتي را بر عهده دارد که پس از تصادفي شديد متوجه قابليت‌هاي جالبي در خود مي‌شود و قصد دارد تا اهداف خود را پي‌بگيرد، اما اوضاع همين‌گونه پيش نمي‌رود و بازي‌بازان بايد او را در اين مسير پرخطر همراهي کنند.

همانطور که اشاره شد، کاربران فروشگاه اپيک گيمز به مدت يک هفته و تا تاريخ ۳ مهر ۱۳۹۹ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۰)، فرصت دارند تا اين سه عنوان را به حساب کاربري خود در اين فروشگاه بيفزايند. لازم به ذکر است که براي عنوان رايگان هفته‌ي آينده‌ي اين فروشگاه نيز بازي RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition درنظر گرفته شده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره