نماد آخرین خبر

پتنت جدید هوآوی؛ گوشی هوشمندی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

منبع
کليک
بروزرسانی

کليک/ شرکت هوآوي پتنت گوشي جديدي را ثبت کرده است که از يک دوربين سلفي زير نمايشگر و لنزهايي با زوم پريسکوپ بهره مي‌برد. 

پتنت جديد هوآوي که در اداره ملي مالکيت معنوي چين ثبت شده و صبح امروز 18 آگوست منتشر شده است، مربوط به يک گوشي هوشمند است که از دوربين سلفي زير نمايشگر و لنزهايي با زوم پريسکوپ بهره مي‌برد. 

بر اساس اسکچ‌هاي اين گوشي و گزارشي که در LetsGoDigital منتشر شده است، اين گوشي داراي نمايشگري با لبه‌هاي خميده در دو طرف و حداقل حاشيه است. همچنين يک دوربين سلفي زير نمايشگر قرار گرفته است و در قاب پشتي گوشي چهار دوربين با چيدمان جديد قرار گرفته‌اند. اين دوربين‌ها در چهار جهت مختلف قرار گرفته‌اند و در کنار هم شبيه به علامت + شده‌اند. LED فلش نيز بين اين چهار دوبين قرار گرفته است. 

دوربين اصلي اين گوشي در برخي تصاوير وسط قابل پشتي قرار گرفته است؛ اما در تصاوير ديگري گوشه بالا سمت راست يا سمت چپ قاب قرار گرفته است. لنزي که پايين ديگر لنزها قرار گرفته است، مربع شکل است و لنز بزرگنمايي پريسکوپ است. نام برند نيز پايين قاب پشتي گوشي و به صورت افقي نوشته شده است. 

متاسفانه اطلاعات بيشتري از اين پتنت در دسترسي نيست و حتي نام آن نيز مشخص نشده است. همچنين هنوز مشخص نيست که آيا کمپاني هوآوي در حال کار روي چنين گوشي است يا تنها حق امتياز آن را ثبت کرده است. با اين وجود ممکن است در آينده نزديک شاهد ظهور اين طراحي ها در گوشي‌هاي هوشمند هوآوي باشيم. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره