نماد آخرین خبر

بازی های Assassin's Creed و Splinter Cell برای VR ساخته می شوند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بازی های Assassin's Creed و Splinter Cell برای VR ساخته می شوند

باشگاه خبرنگاران/ شرکت يوبيسافت در مراسم فيسبوک اعلام کرد قصد دارد بازي هاي Assassin's Creed و Splinter Cell را براي دستگاه هاي واقعيت مجازي عرضه کند.
 
شرکت يوبيسافت به تازگي از نسخه‌هاي جديد عناوين Assassin's Creed و Splinter Cell رونمايي کرد که قرار است به طور کلي براي دستگاه‌هاي واقعيت مجازي ساخته شوند. اين بازي‌ها طي مراسم Facebook Connect معرفي شدند و به شايعه‌هاي طولاني مدت در رابطه با عرضه بر روي دستگاه‌هاي واقعيت مجازي خاتمه دادند.

شرکت سازنده همچنان اطلاعات دقيقي از بازي‌هاي خود با کاربران در ميان نگذاشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، دو عنوان مورد نظر توسط استوديو‌هاي Ubisoft Reflections، Ubisoft Düsseldorf و Ubisoft Mumbai ساخته مي‌شوند. شرکت يوبيسافت طي سال‌هاي گذشته عناوين واقعيت مجازي بسياري از جمله Eagle Flight، Transference و عنوان جذاب Star Trek: Bridge Crew را منتشر کرده که بازخورد‌هاي خوبي را از سوي کاربران به دنبال داشته‌اند.

اين شرکت همچنين نمونه واقعيت مجازي Assassin's Creed را براي بازي اتاق فرار توسعه داد که موفقيت چشمگيري داشت. با اين وجود به نظر مي‌آيد معرفي بازي‌هاي جديد دستگاه‌هاي واقعيت مجازي توسط يوبيسافت اين بار از جديت بيشتري برخوردار است و انتظار مي‌رود کاربران با يک بازي کامل و هيجان‌انگيز مواجه شوند. گفتني است؛ عينک‌هاي واقعيت مجازي جديد Oculus با عنوان Quest 2 در تاريخ ۱۳ اکتبر به بازار عرضه مي‌شوند و از اين رو انتظار مي‌رود شرکت يوبيسافت تا آن زمان اطلاعات بيشتري از بازي‌هاي خود را در دست کاربران قرار دهد. 

انتظار کاربران براي عرضه Assassin's Creed Valhalla 
شرکت يوبيسافت در حالي از عنوان‌هاي جديد Assassin's Creed و Splinter Cell براي دستگاه‌هاي واقعيت مجازي رونمايي کرد که بسياري از کاربران در انتظار نسخه جديد اين بازي‌ها بر روي کنسول‌هاي بازي هستند. در حال حاضر عنوان Assassin's Creed Valhalla بيشترين توجه را از سوي کاربران و گيمر‌ها جذب کرده و انتظار مي‌رود با انتشار آن بسياري از کاربران دست به خريد اين عنوان بزنند.

گفتني است؛ کاربران در بازي مذکور کنترل شخصيت يک وايکينگ را در دست دارند که با پادشاه انگليس دشمني دارد. افراد در اين بازي مي‌توانند جنسيت شخصيت اصلي داستان را مشخص کرده و ديگر مشخصات آن را شخصي‌سازي کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده اين عنوان مانند ديگر بازي‌هاي سري Assassin's Creed شامل دريانوردي و جنگ‌هاي دريايي است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره