نماد آخرین خبر

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 745 با امکانات فراوان معرفی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ سري فوررانر Garmin را به عنوان ساعت‌هاي جي‌پي‌اس دار مناسب براي دويدن مي‌شناسيم. تازه‌ترين آن‌ها ساعت هوشمند گارمين Forerunner 745 است که NFC و امکانات زياد ديگري دارد.

گارمين Forerunner 745 در قياس با فوررانر ۹۴۵ يک ساعت هوشمند ميان رده محسوب مي‌شود؛ اما از لحاظ امکانات چيزي کم و کسر ندارد. از قابليت‌هاي معمول آن بايد به مديريت نوتيفيکيشن‌ها و حافظه براي ذخيره و پخش موسيقي اشاره کنيم. پشتيباني از NFC هم امکان استفاده از درگاه پرداخت Garmin Pay را فراهم مي‌کند.

در بين محصولات گارمين، فوررانر ۷۴۵ سبک‌ترين و کوچک‌ترين ساعت در نوع خود (مناسب براي دو و ورزش سه‌گانه) است. يک صفحه نمايش ۱.۲ اينچي always-on با وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پيکسل دارد و وزنش به ۴۷ گرم مي‌رسد. ابعاد گجت نيز ۴۳.۸ در ۴۳.۸ در ۱۳.۳ ميلي‌متر است.

ردياب فيتنس اين ساعت مي‌تواند ۱۰۰ حرکت ورزشي مختلف را ثبت کند. همچنين به صورت پيش‌فرض پروفايل‌هايي براي انجام فعاليت‌هايي مانند شنا، رکاب‌زني و دويدن دارد. سنسور اکسيژن خون براي سنجش حداکثر اکسيژن مصرفي (VO2 max) و  پالس اکسي‌متر براي اندازه‌گيري اشباع اکسيژن خون را هم نبايد از قلم بيندازيم که باعث نظارت بهتر روي خواب کاربر مي‌شود.

گارمين فوررانر ۷۴۵ تا فشار ۵ اتمسفر ضد آب است. امکانات ارتباطي آن، شامل بلوتوث و واي-فاي مي‌شود. باتري بزرگي هم دارد که انرژي لازم براي يک هفته استفاده ملايم را فراهم مي‌کند. حتي با GPS روشن، شارژ باتري تا ۱۶ ساعت دوام مي‌آورد و اگر همزمان موسيقي نيز در حال پخش باشد، ۶ ساعت شارژدهي دارد.

قيمت ساعت هوشمند گارمين Forerunner 745
ساعت جديد Garmin در رنگ‌هاي مشکي، سفيد، قرمز و سبز عرضه مي‌شود. خريداران در آمريکا بايد ۵۰۰ دلار بپردازند. قيمت فروش در اروپا و انگلستان به ترتيب ۴۹۰ يورو و ۴۵۰ پوند است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره