نماد آخرین خبر

شارژر وایرلس اپل AirPower Mini شاید این طراحی را داشته باشد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ اپل اوايل سال گذشته رسما لغو شدن عرضه شارژر بي سيم مورد انتظار AirPower را اعلام کرد. ۱۸ ماه پس از لغو، اطلاعاتي وجود دارد که اين شرکت هنوز به طور کامل چشم انداز راه حل هاي شارژ بي سيم با مارک اپل را از بين نبرد. گفته مي شود که شرکت آمريکايي روي چند شارژر بي سيم به روز شده کار مي کند و گفته مي شود يکي از آنها براي اولين بار در ويدئو ديده شده است. يکي از اين محصولات ايرپاور ميني است. گفته مي شود که شارژر وايرلس اپل AirPower Mini شايد اين طراحي را داشته باشد.

طبق 9to5Mac، يک ويديوي کوتاه ارسال شده است که گويا شارژر بي سيم اپل است. شارژر به طور قابل توجهي کوچکتر از راه حل هاي موجود شارژ بي سيم از شرکت هاي رقيب است.

حدس و گمان هايي وجود دارد که اين محصول درز کرده مي تواند يک واحد توسعه اي باشد که براي سازندگان لوازم جانبي شخص ثالث در نظر گرفته شده يا نمونه اوليه اي از نسخه تجاري است. اگر نمونه اوليه باشد، اين بدان معناست که AirPower Mini ساخت کمي خواهد داشت. همچنين شايعات حاکي از آن است که اپل قصد داشت نسل بعدي آيفون ۱۲ را که بايد در ماه اکتبر به بازار عرضه شود، با حلقه آهن ربا در زير قاب پشتي تجهيز کند.

شايعات همچنين نشان داد که طراحي قاب هاي آيفون ۱۲ نيز مورد توجه قرار خواهد گرفت تا دستگاه هاي پرچمدار را با شارژر بي سيم همسو هماهنگ کند.

در حالي که اپل هنوز چيزي در مورد شارژر بي سيم فاش نکرده است، تحليلگر مينگ-چي کو در اوايل سال جاري اشاره کرد که اپل در حال کار بر روي “تشک شارژ بي سيم کوچکتر” است که به طور موقت AirPower Mini لقب گرفته است. به طور قطعي نمي توان گفت که آيا اين محصول در کنار سري آيفون ۱۲ رونمايي مي شود يا خير. با اين حال، انتظار نمي رود که پرچمداران رسمي در ماه اکتبر رسمي شوند.

نظر شما چيست؟ منتظر اين شارژر وايرلس تکي ساده اپل هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره