نماد آخرین خبر

تمامی خیابان‌ها در Cyberpunk 2077 نام و مشخصات منحصر به فردی دارند

منبع
زومجي
بروزرسانی
تمامی خیابان‌ها در Cyberpunk 2077 نام و مشخصات منحصر به فردی دارند

زومجي/ با شروع سومين قسمت از برنامه نايت سيتي واير مشخص شد که تمامي شهر‌ها در Cyberpunk 2077 نام مشخصي دارند و بازي يک تجربه کاملا پويا را ارائه خواهد داد.
   
بازي Cyberpunk 2077 در تاريخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) در اختيار کاربران کامپيوتر، پلي ‌استيشن 4، پلي ‌استيشن 5، ايکس ‌باکس وان و ايکس ‌باکس سري ايکس | اس قرار مي‌گيرد. سايبرپانک 2077 را مي‌توان يکي از مهم‌ترين و مورد انتظارترين بازي‌هاي ويديويي دانست که سي دي پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، در جريان دو قسمت متفاوت از نايت سيتي واير، اطلاعات مختلفي را از جهان منتشر کرده است.

طبق جديدترين اخبار بازي و سومين قسمت از برنامه نايت سيتي واير که ساعت ۸:۳۰ امشب برگزار شد، شاهد جزئيات جديدي از جهان سايبرپانک 2077 بوديم. در ابتدا تريلري منتشر شد که يک راوي از ويژگي‌هاي بازي صحبت مي‌کرد. يکي از موارد جالب در بازي Cyberpunk 2077، اين است که هر خيابان در شهر نايت سيتي اسم و مشخصات مخصوص‌به خود را دارد. تيم سازنده به قدري جدي و دقيق روي اين جزئيات کار کرده که بازيکنان به‌صورت کامل مي‌توانند در جهان بازي غرق شوند.

نکته جالب ديگر، بر مي‌گردد به پويا بودن بازي که در گذشته و ويچر ۳ هم آن را با مقياسي کوچک‌تر تجربه کرده بوديم. امکان دارد در حال عبور از يک کوچه باشيد که گروهي جلوي شما را خواهند گرفت. تمامي اين موارد به خياباني که در آن قرار داريد، مربوط مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره