برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تبلت جان سخت سامسونگ رونمایی شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ تقريباً سه سال پس از معرفي گلکسي تب اکتيو ۲ از جانشين اين تبلت جان سخت رونمايي کرد. گلکسي تب اکتيو ۳ با پيشرفت‌هاي چشمگير نسبت به نسل قبل از هم اکنون در برخي کشورها به بازار عرضه شده است.

گلکسي تب اکتيو ۳ از لحاظ ظاهري شباهت زيادي به نسل قبل داشته و از نمايشگر ۸ اينچي PLS TFT با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پيکسل برخوردار است. قلب تپنده آن چيپست هشت هسته‌اي اگزينوس ۹۸۱۰ بوده از ۴ گيگابايت رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي بهره مي‌برد.

همانطور که اشاره شد گلکسي تب اکتيو ۳ براي استفاده در محيط‌هاي خشن ساخته شده و از استاندارد نظامي MIL-STD-810H و گواهي IP68 پشتيباني مي‌کند. اين محصول در برابر ضربه مقاوم بوده و به گفته سامسونگ با استفاده از کيس که درون جعبه قرار گرفته با سقوط از ارتفاع ۱.۵ متري آسيب نخواهد ديد.

سامسونگ اين تبلت جان سخت را به برخي از جديدترين فناوري‌هاي روز مجهز کرده تا از عملکرد بهينه آن در محيط‌هاي خشن اطمينان حاصل شود. از جمله اين قابليت‌ها مي‌توان به واي فاي ۶، باتري ۵۰۵۰ ميلي آمپر ساعتي قابل تعويض و با پشتيباني از شارژ سريع، پين‌هاي POGO، دکمه اختصاصي براي اجراي اپ‌هاي بيشتر استفاده شده، بهبود دوربين براي خواندن بهتر بارکدها، NFC، امکان استفاده از نمايشگر با دستکش و قلم S Pen (با گواهي IP68) اشاره کرد.

گلکسي تب اکتيو ۳ با سيستم عامل اندرويد ۱۰ و در دو مدل LTE و WiFi از امروز در برخي از کشورهاي از جمله کشورهاي اروپايي و آسيايي به بازار عرضه مي‌شود. سامسونگ قيمت اين محصول را اعلام نکرده است. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره