نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

سامسونگ گوشی‌های جدید سری نوت را معرفی می‌کند

منبع
فارنت
بروزرسانی
سامسونگ گوشی‌های جدید سری نوت را معرفی می‌کند

فارنت/ پس از معرفي سري گلکسي نوت 20 گزارش‌هايي مبني بر حذف و پايان کار سري گلکسي نوت سامسونگ در سال 2021 به گوش رسيد که باعث ناراحتي تعدادي از هواداران اين سري شده بود. اما حالا گزارش‌ها از داخل کره نشان مي‌دهد اگرچه سامسونگ همچنان برنامه‌هايي براي توقف توليد اين سري در سر دارد، اما گوشي‌هاي جديد سري نوت، سال آينده عرضه خواهند شد.


روزنامه کره‌اي Korea Herald در گزارش خود ضمن اعلام اين مطلب اعلام کرده که سامسونگ در نظر دارد تا تعدادي از قابليت‌ها و ويژگي‌هاي اين سري را به سري اس ببرد. يکي از اين ويژگي‌ها قلم اس پن است که قرار است به گلکسي اس 21 اولترا اضافه شود.

زمان دقيق پايان توليد سري نوت اعلام نشده و همچنان نامشخص است اما ظاهرا بايد منتظر معرفي و عرضه آخرين مدل‌هاي اين سري در سال‌هاي آينده باشيم.  ظاهرا دليل اين تصميم سامسونگ براي توقف توليد سري نوت و انتقال تعدادي از ويژگي‌هاي اين سري به سري اس، استراتژي بازاريابي سامسونگ براي بهبود فروش گوشي‌هاي سري اس است.

سامسونگ ممکن است توليد اين سري را در صورت فروش بيشتر و بازده مالي بهتر براي سال‌هاي بيشتري نيز ادامه دهد اما تجربه امکانات سري نوت در سري اس قطعا اتفاق جذابي است و مي‌تواند فروش بيشتر سري اس را تضمين کند.

گلکسي نوت بعدي سامسونگ که احتمالا سري گلکسي نوت 21 نام خواهد داشت، سال آينده معرفي خواهد شد و به تراشه‌هاي اکسينوس 2100 و اسنپدراگون 875 که در گلکسي اس 21 نيز استفاده مي‌شوند مجهز خواهد بود. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره