اینستاگرام ابزارهای خرید را به IGTV و Reels اضافه میکند


ديجياتو/ اينستاگرام به منظور ترغيب هر چه بيشتر کاربران به انجام خريدها در داخل اپليکيشن، ابزارهاي خريد را به IGTV و Reels اضافه ميکند. امکان خريد در IGTV از هم اکنون براي کاربران دنيا فعال شده و اواخر سال جاري ميلادي در Reels آزمايش ميشود.
اينستاگرام با اضافه کردن ابزار خريد به قابليتهاي IGTV و Reels در پي جلب توجه برندها و اينفلوئنسرهايي است که به دنبال روشهاي بيشتر براي کسب درآمد از اپليکيشن اينستاگرام هستند. اين شبکه اجتماعي در حال آزمايش نمايش تبليغات در IGTV بوده و از تقسيم درآمد با کاربران خبر داده است.
پيشبيني ميشود اضافه شدن قابليت خريد به IGTV و Reels به طور ويژه براي اينفلوئنسرهايي مناسب باشد که تا پيش از اين فالوورهاي خود را به فروشگاههاي اينترنتي شخصي يا فروشگاههاي شخص ثالث هدايت ميکردند. براي فروش محصولات ميتوان آنها را در ويديوها تگ کرد تا کاربران بتوانند با لمس کردن آنها را سفارش دهند. فراهم شدن امکان خريد کردن از Reels ميتواند به اينستاگرام در جذب کاربران تيک تاک نيز کمک کند.
فيسبوک قصد دارد خريد را به يکي از اجزاي اصلي اينستاگرام تبديل کند. اين شرکت اوايل سال جاري ميلادي امکان پرداخت در داخل اپليکيشن را براي تمام کسب و کارهاي مستقر در ايالات متحده فعال کرد و قصد دارد با تغيير طراحي صفحه اصلي، تب اختصاصي خريد را به آن اضافه کرده و به اينفلوئنسرها اجازه فروش محصولات در ويديوهاي زنده را بدهد.