نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی آینده سامسونگ دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت

منبع
کليک
بروزرسانی
گوشی آینده سامسونگ دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت

کليک/ شرکت سامسونگ اعلام کرده است که از تکنولوژي دوربين زير نمايشگر در گوشي هاي گلکسي S21 استفاده نخواهد کرد. احتمالا شاهد اين تکنولوژي در نسل بعدي گوشي‌هاي تاشو باشيم.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که از تکنولوژي دوربين زير نمايشگر براي گوشي هاي سري گلکسي S21 استفاده نخواهد کرد. طبق گزارش‌هاي منتشر شده، اين تصميم به اين علت گرفته شده است که تاکنون تعداد کمي نمايشگر با اين تکنولوژي ساخته شده است. 

سايت کره اي TheElec اعلام کرده است که شرکت سامسونگ از اين تکنولوژي در نسل آينده گوشي‌هاي هوشمند تاشو يعني گوشي گلکسي زد فولد 3 که در فصل دوم سال 2021 رونمايي مي‌شوند استفاده خواهد کرد. 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت Samsung Display که بسياري از نمايشگرهاي گوشي‌هاي هوشمند سامسونگ را توليد کرده است، روش HIAA را براي تکنولوژي دوربين زير نمايشگر يا تکنولوژي UDC  امتحان کرده است. در اين روش از ليزرهاي با دقت بالا براي ايجاد برش روي نمايشگر و قرار گرفتن دوربين استفاده مي‌شود و آسيبي به قطعات الکترونيکي مجاور وارد نمي‌شود.

دو مدل براي ايجاد دوربين زير نمايشگر با استفاده از اين روش ايجاد شده است. در روش اول، محل دوربين با يک شات ايجاد مي شود اما در روش دوم، اين مکان با چندين ميکرو حفره ايجاد مي‌شود. سال گذشته شرکت سامسونگ روش دوم را براي اين تکنولوژي انتخاب کرده است که در آن از لامپ خلا Wonik IPS و ليزر Philoptics استفاده مي‌شود. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره