نماد آخرین خبر

نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ در راهند

منبع
انتخاب
بروزرسانی
نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ در راهند

انتخاب/ به گفته لي جونگ مين، مدير اجرايي تيم برنامه ريزي در بخش تلفن همراه سامسونگ، تلفن‌هاي تاشو امکان رشد در "بازار گوشي‌هاي اشباع شده" را فراهم مي‌کنند. لي در مجمع سرمايه گذاران ۲۰۲۰ سامسونگ گفت: «تلفن‌هاي تاشو وابسته به بازار تلفن‌هاي هوشمند موجود نيستند، بلکه يک زمينه کاملاً جديد هستند.»

وي اضافه مي‌کند که تلفن‌هاي تاشو در آينده نازک و سبک‌تر مي‌شوند. اين موضوع در مورد «گلکسي زد فولد ۲» صدق نمي‌کند، که از ۲۶۳ گرم نسخه اصلي به ۲۸۲ گرم رسيده است.

افزون بر اين ها، لولاي دوباره طراحي شده مزاياي مختلفي را به همراه دارد (گرد و غبار را از بين مي‌برد و مي‌تواند از چند زاويه قفل شود)، اما باعث مي‌شود تلفن در حالت بسته ضخيم‌تر شود (از ۱۵.۵ ميلي متر به ۱۶.۸ ميلي متر). اکثر دارندگان فولد ۲ اين محصول را براي صفحه نمايش بزرگ تبلت مانند آن خريداري کردند که باعث افزايش بهره وري آن شد. تازگي طراحي نيز عاملي موثر بود. خريداران گلکسي زد Flip گروه متفاوتي هستند، آن‌ها قابليت حمل و طراحي را در اولويت قرار مي‌دهند.

Folds به عنوان خط تلفن برتر سامسونگ معرفي خواهد شد. به همين دليل قيمت گلکسي Z Fold۳ به اندازه فولد ۲ خواهد بود و يکي از ويژگي‌هاي پيشرفته آن قرار گرفتن دوربين تحت نمايشگر است و ويژگي‌هاي برتر قديمي مانند S Pen را نيز به همراه دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره