نماد آخرین خبر

واتس‌اپ در آینده‌ای نزدیک شروع به نمایش تبلیغات می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
واتس‌اپ در آینده‌ای نزدیک شروع به نمایش تبلیغات می‌کند

ديجياتو/ واتساپ اغلب ديرتر از ساير پيام‌رسان‌ها بروزرساني دريافت مي‌کند و به ويژگي‌هاي جديدي مجهز مي‌شود. با اين حال به نظر مي‌رسد در آينده يک سيستم جديد براي نمايش تبليغات به آن اضافه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوي WABetaInfo، به تازگي نسخه اندرويد و وب واتساپ با ورژن ۲.۲۰.۲۰۶.۱۹ و iOS با ورژن ۲.۲۰.۱۳۰ در اختيار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از اين نسخه‌ها واتساپ مي‌تواند ويژگي‌هاي جديدي به آن اضافه کند.


يکي از ويژگي‌هاي جديدي که به‌زودي به اين پيام‌رسان اضافه مي‌شود، امکان نمايش تبليغات خواهد بود. اين تبليغات به عنوان چت منتشر نمي‌شوند و به عنوان يک بنر به نمايش گذاشته خواهند شد. اين بنر کاربران را به سايت‌هاي خاصي هدايت مي‌کند، البته براي اينکار بايد کاربر روي آن ضربه بزند. تبليغات شبيه به عکس زير خواهند بود:

زماني که واتساپ شرايط خود را بروز و همچنين آپديت جديدي منتشر کند، با موارد زير روبه‌رو خواهيم شد:

واتساپ چگونه اطلاعات کاربر را پردازش مي‌کند.
کسب و کارها چگونه مي‌توانند از سرويس‌هاي ميزباني فيسبوک براي ذخيره‌سازي و مديريت پيام‌هاي واتساپ استفاده کنند.


واتساپ شرايط و همچنين سياست‌هاي مربوط به حريم شخصي خود را در تاريخ ۲۰ بهمن اصلاح خواهد کرد، البته شايد اين تاريخ با تغييراتي همراه باشد. اگر تمايلي به چنين تغييراتي نداشته باشيد، مي‌توانيد حساب خود را حذف کنيد. شرايط بروز شده در هفته‌هاي آينده منتشر خواهند شد.

با توجه به تصاوير منتشر شده، از سيستم نمايش تبليغات براي اهداف تجاري استفاده نخواهد شد و هدف از ارائه آن، اطلاع کاربران از خدمات اين پيام‌رسان خواهد بود. با وجود چنين موضوعي، اين احتمال وجود دارد که پس از گذشت زمان، شاهد نمايش تبليغات تجاري نيز در آن باشيم.

واتساپ نزديک به ۲ ميليارد کاربر در سراسر جهان دارد و محبوبترين پيام‌رسان محسوب مي‌شود و اگر به سراغ نمايش تبليغات برود، سالانه درآمد زيادي نصيب فيسبوک خواهد شد. اخيرا اين پيام‌رسان به قابليت پيام ناپديدشونده مجهز شده که پس از ۷ روز پيام را از بين مي‌برد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر