حالت Performance RT به Spider-Man Remastered اضافه شد
گيم فا/ اينسومنياک گيمز (Insomniac Games) در قالب يک بهروزرسان جديد، حالت Performance RT را به بازي Spider-Man Remastered اضافه کرده است که هر دوي نرخ فريم 60 فريم بر ثانيه و رهگيري پرتو را به صورت همزمان فعال ميکند. البته طبعا در بخشهاي ديگري شاهد کاهش کيفيت هستيم.
بازي Spider-Man: Miles Morales محبوبترين عنوان پلياستيشن 5 در تعطيلات امسال بوده است. دنبالهي اينسومنياک براي يکي از موفقترين بازيهاي نسل گذشته،اين بار از سختافزار قدرتمند پلياستيشن 5 هم بهره ميبرد. البته در قالب پکيج Ultimate اين بازي، به ريمستر Spider-Man اول هم دست پيدا خواهيد کرد که همان پيشرفتهاي Miles Morlaes مانند Ray-Tracing و نرخ 60 فريم بر ثانيه را به بازي اضافه ميکند.
اما چه ميشد اگر ميتوانستيد هم از بازتابهاي زيباي رهگيري پرتو بهرهمند شويد و هم از نرخ فريم 60 لذت ببريد؟ خب اينسومنياک با بهروزرساني جديد، اين امکان را در اختيار هواداران قرار داده است و قرار است شاهد حالتي به نام Performance RT باشيم که با اعمال تغييرات در وضوح تصوير و کيفيت بصري بازي، رهگيري پرتو را با نرخ 60 فريم بر ثانيه در اختيار بازيبازان قرار ميدهد.
در Spider-Man Remastered شاهد دو حالت گرافيکي ديگر به نام Fidelity و Performance هم هستيم. در Fidelity شاهد هدف قرار دادن وضوح تصوير 4K، بهترين گرافيک ممکن و Ray-Tracing هستيم و در Performance هم با حذف Ray-Tracing و استفاده از وضوح تصوير 4K متغير، به نرخ فريم 60 فريم بر ثانيه ميرسيد. طبعا در Performance RT شاهد وضوح تصوير کمتري نسبت به Performance خواهيم بود و حتي تراکم جمعيتها هم کاهش يافته است.
حالت Performance RT پيش از اين به بازي اصلي يعني Spider-Man Miles Morales هم اضافه شده بود و اينسومنياک حالا با کمي تاخير اين حالت را به Spider-Man Remastered آورده است. البته Spider-Man از Ray-Tracing محدودي نسبت به برخي عناوين پيشرفته برروي رايانههاي شخصي استفاده ميکند، اما باز هم تغييرات آن قابل توجه و هيجانانگيز است. چشمگير ترين تغييرات در بازتابها، در پنجرههاي بزرگ آسمان خراشهاي نيويورک است.
بازي Spider-Man Remastered تنها به صورت بخشي از پکيج نسخهي Ultimate بازي Spider-Man: Miles Morales به صورت انحصاري برروي پلياستيشن 5 در دسترس است.