نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

جدیدترین پرچم‌دار آنر رسما معرفی شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
جدیدترین پرچم‌دار آنر رسما معرفی شد

ديجي کالا/ آنر ساعاتي قبل از جديدترين پرچم‌دار خود رونمايي کرد که اولين گوشي اين شرکت بعد از جدايي از هواوي محسوب مي‌شود. اين گوشي از تراشه‌ي دايمنسيتي ۱۰۰۰ پلاس ساخت مدياتک و دوربين اصلي ۵۰ مگاپيکسلي بهره مي‌برد. در ادامه به تمام مشخصات آنر V40 مي‌پردازيم.

آنر V40 با نمايشگر اولد ۶٫۷۲ اينچي خميده به دست کاربران مي‌رسد و دو دوربين سلفي ۳۲ و ۱۶ مگاپيکسلي هم در حفره‌ي نمايشگر تعبيه شده‌اند. اين نمايشگر از رفرش ريت ۱۲۰ هرتز پشتيباني مي‌کند. در پنل پشتي شاهد دوربين سه‌گانه هستيم که دوربين اصلي مبتني بر سنسور ۵۰ مگاپيکسلي RYYB با اندازه‌ي ۱/۱.۵۶ اينچي است و اندازه‌ي هرکدام از پيکسل‌هاي آن به ۲ ميکرون مي‌رسد. البته اين سنسور به لطف فناوري ترکيب پيکسل‌ها در محيط‌هاي کم‌نور مي‌تواند کيفيت عکس‌ها را ارتقا بدهد.



در کنار دوربين اصلي هم يک دوربين اولترا وايد ۸ مگاپيکسلي و دوربين ماکرو ۲ مگاپيکسلي قرار گرفته‌اند. همچنين نبايد سيستم فوکوس خودکار ليزري را از قلم بيندازيم که در کنار فلش LED تعبيه شده است.

اگرچه آنر در حال حاضر يک شرکت مستقل محسوب مي‌شود، اما در رابطه با اين گوشي همچنان مي‌توان تاثير فناوري‌هاي هواوي را مشاهده کرد که در اين زمينه مي‌توانيم به سرعت شارژ اشاره کنيم. آنر V40 به لطف پشتيباني از سرعت شارژ ۶۶ وات مي‌تواند باتري خود را در عرض ۳۵ دقيقه به طور کامل شارژ کند. در ضمن نبايد شارژ بي‌سيم ۵۰ وات را از قلم بيندازيم؛ گوشي هواوي ميت ۴۰ پرو هم دقيقا از همين سرعت شارژ سيمي و بي‌سيم پشتيباني مي‌کند.



اين گوشي همراه با نسخه‌ي چهارم رابط کاربري Magic UI راهي بازار مي‌شود که متاسفانه مبتني بر اندرويد ۱۰ است. هنوز معلوم نيست که آيا اين گوشي از سرويس‌هاي گوگل بهره مي‌برد يا نه زيرا در رابطه با عرضه­ي جهاني اين گوشي هنوز خبري منتشر نشده است.

کاربران چيني براي خريد اين گوشي از بين دو مدل ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گيگابايتي حق انتخاب دارند که براي خريد اين دو مدل بايد به ترتيب مبلغ ۵۵۶ و ۶۲۰ دلار بپردازند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره