نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

اپیک گیمز ۷۵۰ میلیون بازی رایگان به کاربران هدیه داد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
اپیک گیمز ۷۵۰ میلیون بازی رایگان به کاربران هدیه داد

گيم فا/ به تازگي بخش روبط عمومي فروشگاه اپيک گيمز (Epic Games) نگاهي اجمالي به عملکرد خود در سال گذشته‌ي ميلادي داشته است و حال مشخص شد که طبق اعلام اين بخش، بيش از ۷۵۰ ميليون نسخه از بازي‌هاي رايگان به صورت ديجيتالي در اختيار کاربران اين فروشگاه قرار گرفته است که رقمي جالب توجه به شمار مي‌آيد.

فروشگاه‌هاي عرضه‌ي محصولات ويدئويي زيادي در سراسر دنيا وجود دارند که به فروش بازي‌هاي رايانه‌اي و محصولات مرتبط با آن‌ها به صورت فيزيکي و ديجيتالي مي‌پردازند. فروشگاه اپيک گيمز با اين که يکي از جديدترين آن‌ها است اما به لطف پشتيباني قدرتمند شرکت اپيک گيمز و ارائه‌ي محتواي انحصاري و رايگان بسيار، توانسته روند رو به رشدي بگيرد و به يکي از جدي‌ترين رقباي فروشگاه استيم (Steam) تبديل شود. فروشگاه اپيک گيمز در سال ۲۰۱۸ به صورت رسمي تاسيس شد و از آن زمان تاکنون رشد صعودي خود را حفظ کرده است. حال طبق آمار و ارقامي که اخيرا منتشر شد، به نظر مي‌رسد سال گذشته براي اين فروشگاه بسيار پررونق و با استقبال زيادي همراه بوده و اين فروشگاه موفقيت‌هاي چشم‌گيري در زمينه‌ي جذب مخاطب داشته است.

فروشگاه اپيک گيمز با پايان نخستين ماه از سال جديد ميلادي، اطلاعاتي را از عملکرد خود در سال گذشته با جمعيت بيش از ۱۶۰ ميليون نفري مخاطبان و کاربران سرويس‌هاي خود به اشتراک گذاشت. طبق اين گزارش، در سال گذشته بيش از ۱۰۳ بازي به صورت رايگان در دسترس کاربران اين فروشگاه قرار گرفته و در مجموع تعداد بيش از ۷۵۰ ميليون نسخه از اين عناوين توسط بازي‌بازان به صورت ديجيتالي دريافت شده است. به نظر مي‌رسد شرکت اپيک گيمز براي پيش‌روي هر چه بيشتر در بازار رقابت، در سال ۲۰۲۱ ميلادي نيز روندي مشابه را در پيش گيرد.

تاريخچه‌ي عملکرد فروشگاه اپيک گيمز در مورد ارائه‌ي بازي‌هاي رايگان و با کيفيت کاملاً درخشان است و بسياري از کاربران از هم‌اکنون منتظر عناوين رايگان بعدي اين پلتفرم هستند. البته در هفته‌ي گذشته، فروشگاه اپيک گيمز به معرفي بازي‌هاي رايگان خود براي ماه فوريه‌ي ۲۰۲۱ پرداخت که اولين آن‌ها بازي پيکسلي و پلتفرمر Dandara: Trials of Fear Edition خواهد بود. کاربران اين فروشگاه تا تاريخ ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ (۴ فوريه‌ي ۲۰۲۱ ميلادي) فرصت دارند تا اين عنوان جذاب و هنري را دريافت نمايند.

همچنين بهتر است بدانيد تعداد زيادي از اين بازي ها به صورت روزانه براي سال نوي ميلادي به کاربران هديه داده شده‌اند.

اپيک گيمز به دليل تحريم ها براي کاربران ايراني در دسترس نيست.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره