نماد آخرین خبر

به‌روزرسانی نرم‌افزار هوآوی FreeBuds Pro منتشر شد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
به‌روزرسانی نرم‌افزار هوآوی FreeBuds Pro منتشر شد

سخت افزار/ هوآوي به‌روزرساني نرم‌افزار FreeBuds Pro را منتشر کرد. با اين به‌روزرساني قابليت و توانمندي اين هندزفري بي‌سيم افزايش مي‌يابد.

هندزفري بي‌سيم FreeBuds Pro ايرباد پرچم‌دار هوآوي است که قابليت‌هاي زياد و کيفيت بالايي را به کاربر ارائه مي‌کند. با اين که فقط چند ماه از زمان معرفي رسمي اين هندزفري مي‌گذرد، اما هوآوي سعي کرده با به‌روزرساني‌هاي مداوم، قابليت‌هاي آن را به‌ روز و کاربردي نگه دارد و بدين ترتيب، تجربه کاربري بسيار خوبي را براي کاربران رقم بزند.

هوآوي در جديدترين به‌روزرساني، آخرين پيشرفت و قابليت‌ها را براي افزايش و بهبود تجربه کاربران به ارمغان آورده است. بر اساس اطلاعات موجود، پيشرفت‌ها و قابليت‌هاي جديد شامل افزايش دقت در اتصال، پايداري بلوتوث و کاهش مصرف برق مي‌شود.

در به‌روزرساني نرم‌افزاري قبلي نيز هوآوي توانسته بود باعث بهبود وضعيت و شرايط شارژ، کاهش مصرف برق و پايداري در اتصال بلوتوث شود و در عمل روند رشد کارايي هوآوي Freebuds pro در به‌روزرساني‌هاي مختلف ادامه داشته است.

بهبود پايداري اتصال بلوتوث يکي ديگر از اين به‌روزرساني‌ها است که هوآوي روي آن کار کرده و وضعيت آن را بهبود داده است. هوآوي FreeBuds Pro از طريق بلوتوث به گوشي وصل مي‌شود. همين مسئله باعث شده تا هوآوي براي بهبود شرايط اتصال، حساسيت بيشتري از خود نشان دهد و با به‌روزرساني‌هاي پي‌درپي اين قابليت را ارتقا دهد.

همچنين مي‌توان Freebuds Pro را به عنوان نخستين دستگاهي معرفي کرد که توانايي دريافت صداي استريو واقعي به صورت بي‌سيم را دارد. اين قابليت در کتار سيستم فعال حذف صداي مزاحم در اين هندزفري سبب خواهد شد تا هنگام مکالمه، صداي شما براي مخاطب، به صورت کاملا شفاف ارائه شود، آن هم به گونه‌اي که شنونده هيچ صداي اضافي را از محيط پيرامون، متوجه نشود.

البته در حذف صداي باد و محيط توسط هندزفري بي‌سيم هوآوي Freebuds Pro طراحي ارگونوميکي گوشي‌ها نيز نقش زيادي بازي مي‌کند. بد نيست بدانيد هوآوي FreeBuds Pro مجهز به دو درايو ديناميکي قدرتمند بوده که صداي Bass قدرت‌مندي را به وجود مي‌آورد.

 
فايل جديد به‌روزرساني هوآوي Freebuds Pro با حجم معادل 2.71 مگابايت در دسترس قرار گرفته و نرم‌افزار دستگاه را به ورژن  1.9.0.278 ارتقاء خواهد يافت.

روش به‌روزرساني هوآوي FreeBuds Pro، بسيار ساده بوده و مي‌توانيد اين کار را در چند مرحله انجام دهيد:


برنامه AI Life را باز کنيد.
اطمينان حاصل کنيد که اتصال ميان گوشي شما و تلفن همراه برقرار است، سپس آن‌ها را درون قاب شارژ قرار داده و در قاب را باز بگذاريد. در ادامه کارت مربوطه را براي گوشي‌هاي FreeBuds Pro انتخاب کرده تا به صفحه اصلي دستگاه دسترسي پيدا کنيد.
گزينه Check for Updates را انتخاب کنيد.
در صورتي که به‌روزرساني جديد براي دستگاه شما در دسترس قرار داشته باشد، بايد گزينه  (Update) را انتخاب کنيد.
منتظر بمانيد تا مراحل به‌روزرساني سيستم دستگاه انجام شود.
هنگامي که به‌روزرساني تکميل شد، قاب شارژ دستگاه را بسته و 10 دقيقه براي انجام و اجراي فرايند به‌روزرساني سيستم عامل، منتظر بمانيد.
بدون شک با به‌روزرساني نرم‌افزار FreeBuds Pro مي‌توانيد از قابليت و ويژگي‌هاي جديد آن به خوبي استفاده کنيد. هوآوي از جمله شرکت‌هايي است که حتي پس از فروش محصول نيز در پي ارتقاي تجربه کاربري محصولات خود است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره