نماد آخرین خبر

نسل جدید موبایل گیمینگ بلک شارک بزودی معرفی می‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ گوشي هوشمند مخصوص گيمينگ «بلک شارک ۴» در فهرست TENAA رويت شده است. با اين حساب بايد منتظر رونمايي قريب الوقوع اين موبايل محبوب باشيم.

براساس مستندات TENNA، بلک شارک ۴ از نمايشگر ۶.۶۷ اينچي بهره مي‌برد و براساس گمانه زني هاي انجام شده به نظر مي‌رسد احتمالا با نمايشگر OLED و نرخ رفرش نمايشگر بالايي در دسترس کاربران قرار گيرد.

همچنين انتظار مي‌رود حداقل رزولوشن نمايشگر اين موبايل +FHD بوده، از اتصال به شبکه 5G پشتيباني کند و با سيستم عامل اندرويد ۱۱ در دسترس کاربران قرار گيرد. ابعاد اين گوشي هوشمند ۱۶۳.۸۳ در ۷۶.۳۵ در ۱۰.۳ ميلي متر خواهد بود. از طرفي، دستگاهي با اسم رمز Kaiser و شماره مدل KSR-A0 منتسب به بلک شارک 4 در بنچمارک AnTuTu رويت شده که موفق به کسب امتياز ۷۸۸۵۰۵ شده است.

جالب است که در نام گوشي هوشمند عدد ۴ ديده مي شود، زيرا ساير برند هاي چيني از جمله وان پلاس و  iQOO عدد ۴ را در نام گوشي‌هاي هوشمند خود به کار نگرفته‌اند.

گفتني است حتي ايسوس نيز قصد دارد ROG فون ۵ را به عنوان جانشين ROG فون ۳ ماه آينده رونمايي کند و خبري از موبايلي با شماره ۴ نخواهد بود. ROG فون ۵ در سايت‌هاي مختلف دريافت گواهينامه رويت شده است و تصاويري واقعي از آن نيز به بيرون درز پيدا کرده است.

به نظر مي رسد اين موبايل گيمينگ رقيب سرسختي براي بلک شارک ۴ باشد. احتمالا هر دو گوشي هوشمند مخصوص گيمينگ با چيپ اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام به بازار عرضه خواهند شد و بي شک با بروزرساني‌هايي از نظر برخي مشخصات مخصوص گيمينگ، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اطلاعات بيشتري در مورد بلک شارک ۴ منتشر نشده است، اما با توجه به نزديک‌تر شدن به زمان رونمايي انتظار مي‌رود خبرهاي بيشتري در مورد آن منتشر شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره