نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

مقاومت نسخه ۵G سامسونگ گلکسی A52 در برابر آب

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ بيشتر مشخصات گوشي Samsung Galaxy A52 5G فاش شده و حالا مشخص شده است که نسخه ۵G سامسونگ گلکسي اي ۵۲ در برابر آب مقاوم خواهد بود.

اين روزها شايعات بسيار زيادي در مورد سامسونگ گلکسي A52 وجود دارد و در طي دو ماه گذشته، اطلاعات زيادي از آن فاش شده است. آخرين خبر حاکي از آن است که نسخه ۵G سامسونگ گلکسي اي ۵۲ در برابر آب مقاوم خواهد بود. امروز ايوان بلاس، با انتشار تيزري رسمي وجود گواهينامه IP67 در اين گوشي را تاييد کرد.

سامسونگ Galaxy A52 اولين ميان رده سامسونگ از سال ۲۰۱۷ محسوب مي‌شود که داراي گواهينامه رسمي براي مقاومت در برابر نفوذ آب است. در چهار سال گذشته، حدودا ۵۰ دستگاه به خانواده گلکسي A اضافه شده‌اند اما هيچ کدام از آن‌ها محافظت رسمي در برابر آب را نداشتند. 

تيزر جديد همچنين، بار ديگر وجود چهار دوربين در پشت، نمايشگر Infinity-O و وحود حسگر اثر انگشت در زير صفحه نمايش را تاييد کرده است. به لطف نشت‌هاي پيشين، مي‌دانيم اين گوشي داراي تراشه‌ي اسنپدراگون ۷۵۰G، باتري ۴۵۰۰ ميلي آمپر ساعتي و شارژر سريع ۱۵ واتي است. قرار است اين گوشي در دو نسخه معرفي شود. نخست، ورژني با ظرفيت داخلي ۱۲۸ گيگابايت و ۶ گيگابايت رم و نسخه دوم، ۲۵۶ گيگابايت حافظه داخلي و ۸ گيگابايت رم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر