برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شیائومی از تلویزیون‌های 4K ردمی رونمایی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
شیائومی از تلویزیون‌های 4K ردمی رونمایی کرد

ديجياتو/ شيائومي از تلويزيون‌هاي 4K ردمي با قيمت پايه ۴۵۰ دلار(حدود 10.8 ميليون تومان) رونمايي کرد.

شيائومي از سال ۲۰۱۸ تا به امروز، حضور گسترده‌اي در بازار تلويزيون‌ها داشته و توانسته به جايگاه بالايي در بازار هند دست پيدا کند. حالا اين کمپاني از تلويزيون‌هاي 4K ردمي در اين کشور رونمايي کرده است. اين تلويزيون‌ها که در سري «Redmi Smart TV X» قرار مي‌گيرند، شامل سه تلويزيون مي‌شوند.

تلويزيون‌هاي 4K ردمي در مدل‌هاي ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اينچي به فروش مي‌رسند و از استانداردهايي مانند دالبي ويژن، +HDR10، دالبي پلاس DTS Virtual و HDMI 2.1 پشتيباني مي‌کنند.

رزولوشن اين تلويزيون‌ها برابر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پيکسل است و از اسپيکرهاي ۳۰ واتي بهره مي‌برند. شيائومي براي آن‌ها يک تراشه ۴ هسته‌اي با معماري Cortex-A55 و همچنين ۲‌ گيگابايت رم به همراه ۱۶ گيگابايت حافظه داخلي درنظر گرفته. اين تلويزيون‌هاي 4K‌ ردمي داراي سيستم عامل PatchWall OS‌ به همراه پشتيباني از اندرويد تي‌وي ۱۰ هستند.

شيائومي اين محصولات را به دو پورت HDMI 2.1، يک پورت HDMI e-ARC، دو پورت USB، جک ۳.۵ ميلي‌متري هدفون، پورت اترنت، واي فاي دو بانده و بلوتوث ۵.۰ مجهز کرده و البته از کروم کست هم پشتيباني مي‌کنند.

پورت e-ARC به کاربران اجازه مي‌دهد که ساندبار و سيستم‌هاي AV را بدون نياز به کابل‌هاي اپتيکال به تلويزيون وصل کنند. پشتيباني اين محصولات از اندرويد تي‌وي ۱۰ امکان نصب اپ‌هاي مختلف روي آن‌ها را فراهم مي‌کند.

تلويزيون‌هاي 4K ردمي بي‌شباهت به تلويزيون‌هاي شيائومي تحت برند مي نيستند. با اين حال، چيني‌ها به عرضه محصولات مختلف با برندهاي متفاوت عادت دارند تا بتوانند تا جاي ممکن آن‌ها را در بازار بفروشند.

فروش تلويزيون‌هاي ردمي اسمارت تي‌‌وي سري ايکس کمتر از ۱۰ روز ديگر از طريق وب‌سايت شيائومي و آمازون شروع مي‌شود. مدل پايه با نمايشگر ۵۰ اينچي قيمتي برابر ۴۵۴ دلار(حدود 10.8 ميليون تومان) دارد. نسخه بعدي با نمايشگر ۵۵ اينچي، قيمتي برابر ۵۳۷ دلار(حدود 12.9 ميليون تومان) دارد. در نهايت بالاترين مدل با پنل ۶۵ اينچي، با قيمت ۷۹۹ دلار(حدود 19.2 ميليون تومان) به فروش مي‌رسد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم