برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خریداران ردمی نوت 10 توجه کنند

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ يکي از خوش قيمت‌ترين دستگاه‌هاي داخل بازار، ردمي نوت 10 مي‌باشد که با توجه به قيمت بسيار مناسب خود، سخت افزار و بخش نرم افزاري کاملي را در اختيار کاربر خود قرار مي‌دهد تا با استفاده از آن بتواند حس داشتن يک دستگاه بالارده را تمام و کمال احساس کند. گوشي‌هاي ميانرده و پايين‌رده هميشه ضعف‌هايي داشته‌اند اما باتري جزو آن موارد نبوده است. نمره باتري ردمي نوت 10 گوياي اين مورد مي‌باشد.

بيشتر گوشي‌هاي هوشمند شيائومي در حال حاضر از باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي استفاده مي‌کنند و ردمي نوت 10 نيز قانون را زير پا نگذاشته و از ظرفيت باتري گفته شده براي انرژي رساندن به مابقي قطعات سخت افزاري و بخش نرم افزاري دستگاه استفاده کرده است. با توجه به حضور نمايشگر 1080P براي اين دستگاه با نرخ بروزرساني ثابت 60 هرتز، چنين ظرفيت باتري همانند يک تانک براي اين دستگاه عمل مي‌کند. اما پردازنده استپدراگون 678 با معماري 11 نانومتري کمي انرژي مصرفي کم نمايشگر را جبران کرده است. با اين وجود نمره باتري ردمي نوت 10 طبق تست‌هاي انجام شده توسط تيم Gsmarena، عدد 110 ساعت ثبت شده است که براي 90 درصد کاربران، اين دستگاه را به يک هيولا براي انجام تمام فعاليت‌هاي آن‌‎ها نه تنها براي يک روز بلکه دو روز متوالي تبديل کرده است.

با اين حال در صورتي که جزو 10 درصد مابقي هستيد و باتري اين دستگاه براي شما کافي نيست، نگران نباشيد و با خيال راحت از دستگاه خود استفاده کنيد. آداپتور 33 واتي اين دستگاه قادر است تنها در 30 دقيقه اوليه، باتري ردمي نوت 10 را از 0 تا 65 درصد شارژ کند. همچنين براي شارژ کامل دستگاه نيازمند زمان تقريبي 73 دقيقه هستيد. ردمي نوت 10 يک دستگاه خوش قيمت در صورت وارد شدن به بازار ايران است و کاربران بسياري مي‌توانند براي خريد آن برنامه ريزي کنند. قيمت کنوني آن 199 دلار است. اين دستگاه در سه نسخه با حافظه داخلي مختلف و مقدار رم مختلف وارد بازار شده است که بسته به نياز خود مي‌توانيد يکي از گزينه‌هاي 64/4، 128/4 و 128/6 را انتخاب کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره