نماد آخرین خبر

سه‌گانه جدید توم ریدر در قالب یک بسته در دسترس قرار گرفت

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
سه‌گانه جدید توم ریدر در قالب یک بسته در دسترس قرار گرفت

مجله ديجي کالا/ اخبار اوليه درباره‌ي عرضه‌ي سه‌گانه‌ي کامل ريبوت «توم ريدر» يا به فارسي «مهاجم مقبره» در اوايل ماه و از طريق لو رفتن صفحه‌ي آن در فروشگاه مايکروسافت آغاز شد. با اين حال، زمان زيادي نگذشت تا توسعه‌دهندگان و ناشر بازي اين اخبار را به‌صورت رسمي تأييد کنند.

اکنون، بازي The Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy روي هر دو فروشگاه اينترنتي مايکروسافت و پلي‌استيشن عرضه شده است. همان‌گونه که از نام اين عنوان مشخص است، اين مجموعه قرار است شامل نسخه‌ي کامل هر سه بازي Tomb Raider سال ۲۰۱۳، Rise of the Tomb Raider و Shadow of the Tomb Raider باشد. اين يعني نه‌تنها هر سه بازي را در قالب يک اثر دريافت مي‌کنيد، بلکه اين اثر قرار است نسخه‌ي کامل هر کدام از اين عناوين را که شامل محتويات اضافي و تمامي بسته‌هاي الحاقي‌اش مي‌شود، در خود داشته باشد تا بتوانيد تجربه‌اي کامل از سه‌گانه‌ي ريبوت توم ريدر داشته باشيد. فهرست محتواي کامل اين بسته‌هاي الحاقي در صفحه‌ي خريد بازي در هر فروشگاه نوشته شده است.

بازي The Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy هم‌اکنون با قيمت ۵۰ دلار به‌صورت ديجيتالي براي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴ و ايکس‌باکس وان عرضه شده است. با اين حال، اسکوئر انيکس فرصت ويژه‌اي را براي طرفداران تدارک ديده است تا طرفداران بتوانند تا روز ۲ آوريل (يا به‌ عبارت ‌ديگر فردا) بازي را با ۶۰ درصد تخفيف و با قيمت ۲۰ دلار تهيه کنند. اگر قصد داريد که بسته‌ي کامل سه‌گانه‌ي توم ريدر را تهيه کنيد، شايد اين بهترين فرصتي باشد که بتوانيد با تخفيفي بالا آن را به فهرست بازي‌هاي خود اضافه کنيد.

اسکوئر انيکس اشاره‌اي به بهبودها يا ارتقاهاي ويژه‌ي گرافيکي براي کنسول‌هاي نسل نهمي نکرده است و در واقع اين بسته‌ي ويژه براي کنسول‌هاي نسل هشتمي پلي‌استيشن ۴ و ايکس‌باکس وان تدارک ديده شده است. البته با توجه به اينکه کنسول‌هاي نسل نهمي قادر به پشتيباني و اجراي بازي‌هاي نسل هشتم هستند، شما مي‌توانيد از طريق اين قابليت اين اثر را روي کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۵ و ايکس‌باکس سري ايکس/اس تجربه کنيد. در اين حالت، به احتمال زياد تنظيمات مانند نسخه‌ي پلي‌استيشن پرو و ايکس‌باکس وان ايکس باشد که البته در کنسول‌هاي نسل نهمي با پايداري بهتري اجرا خواهد شد.

اگر برخي از قسمت‌هاي اين مجموعه را هنوز بازي نکرده‌ايد و مي‌خواهيد هر سه قسمت اين سه‌گانه را به همراه همه‌ي بسته‌هاي الحاقي‌اش تجربه کنيد، اسکوئر انيکس اين فرصت را براي شما مهيا کرده است تا اينگونه در ماجراجويي‌هاي لارا کرافت شريک شويد. هر چند اکنون که اين سه‌گانه در قالب يک اثر عرضه شده‌ است، اميدوار بوديم که توسعه‌دهندگان هر سه قسمت را براي کنسول‌هاي نسل جديد هم بهينه‌سازي مي‌کردند که البته به نظر مي‌رسد نبايد منتظر چنين چيزي باشيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره