نماد آخرین خبر

احتمال بازگشایی دفاتر مایکروسافت در ماه سپتامبر

منبع
زوميت
بروزرسانی
احتمال بازگشایی دفاتر مایکروسافت در ماه سپتامبر

زوميت/ مايکروسافت اعلام کرد احتمالا هفتم ماه سپتامبر دفاترش را بازگشايي مي‌کند.
   
بيش از يک سال است که ويروس کرونا مردم سراسر جهان را درگير کرده است و تاکنون، بسياري از نمايشگاه‌ها و رويدادها در دنياي فناوري به‌علت همه‌گيري کرونا لغو شده‌اند. اين ويروس حتي باعث شده است که تعداد زيادي از شرکت‌ها از کارمندانشان بخواهند دورکاري کنند تا شيوع آن کاهش يابد. مايکروسافت نيز يکي از اين شرکت‌ها است.

براساس جديدترين گزارش windowscentral، مايکروسافت به‌اين‌زودي‌ها دفاترش را بازگشايي نمي‌کند. سخن‌گوي مايکروسافت در‌اين‌باره به The Verge توضيح داد:

براساس مشاوره مداوم ما با کارشناسان بهداشت و اطلاعات، اولين تاريخ براي افتتاح کامل سايت‌هاي کاري خود در ايالات متحده‌ي آمريکا را به ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ تغيير داده‌ايم. همچنان وضعيت را در هر منطقه و کشور و ايالت بررسي مي‌کنيم و درصورت لزوم، تاريخ‌ها را براساس آن منطقه تنظيم خواهيم کرد.
اين تغييري بزرگ درمقايسه‌با برنامه‌هاي اصلي مايکروسافت براي بازگشايي کامل در ماه جولاي است. درضمن همان‌طورکه از اظهارات سخنگوي اين شرکت کاملا مشهود است، حتي بازشدن سايت‌هاي کاري مايکروسافت در سپتامبر نيز تضميني نيست و تا آن زمان ممکن است هنوز بسياري از مناطق ايالات متحده‌ي آمريکا براي بازگشايي ايمن آماده نباشند.

اين بدان‌معنا نيست که همه‌ي دفاتر مايکروسافت بدون کارمند مشغول کار هستند؛ چراکه ۲۹ مارس، مايکروسافت با ايجاد تغيير شکل نرم در دفتر مرکزي‌اش، از «مرحله‌ي ۳» به «مرحله‌ي ۴» کل استراتژي ترکيبي محل کارش را تغيير مکان داد. مراحل مختلف در اينفوگرافي مفيد و جالبي ارائه شده که با اطلاعات اضافي بسياري در وبلاگ مايکروسافت دردسترس است.

اشتياق مايکروسافت براي بازگشايي کمپوس خود درک‌کردني است. بسياري از مردم از کار در خانه خسته شده‌اند و بسياري نيز نمي‌خواهند براي ديدن همکارانشان به وب‌کم و نرم‌افزارهاي تماس تصويري نياز داشته باشند. شرکت‌هايي مانند مايکروسافت اين نکات را مي‌دانند؛ بااين‌حال‌ حداقل تا ماه سپتامبر، ايمني در درجه‌ي اول قرار دارد.

ديدگاه شما کاربران درباره‌ي دورکاري کارمندان مايکروسافت در اوضاع‌واحوال به‌وجود‌آمده به‌علت شيوع ويروس کرونا چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره