نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

منتظر عرضه مینی یخچال‌های گیمی باشید!

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی

آي تي رسان/ آرون گرينبرگ؛ يکي از مقامات شرکت مايکروسافت پيش‌تر وعده داده بود که اين کمپاني در صورت پيروزي در يک رقابت توئيتري از ميني يخچال‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس رسما رونمايي خواهد کرد. وي به قول خود وفادار بود و خطاب به فالوورهايش اعلام کرد که مايکروسافت با برنامه‌ريزي براي عرضه يخچال‌هاي سري ايکس به حرکت روبه جلو خود ادامه خواهد داد. وي به قيمت‌گذاري، زمان عرضه و حتي مشخصات اجمالي اين يخچال‌ها هيچ اشاره‌اي نکرد؛ اما مي‌توان اطمينان داشت که جايگيري آن‌ها در منزل نسبت به يخچال‌هاي فول‌سايز توليد شده توسط مايکروسافت براي استفاده کاربران اينترنت آسان‌تر خواهد بود.

آرون گرينبرگ با انتشار توئيتي اعلام کرد:

“ضمن تشکر از کليه افرادي که در راي‌گيري شرکت کردند؛ بايستي خاطرنشان کرد که دنبال کردن اين رقابت بسيار هيجان‌انگيز بود. اکنون که ايکس‌باکس در اين رقابت پيروز شده است؛ ما به وعده خود براي ساخت ميني يخچال‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس عمل خواهيم کرد. البته در ابتدا نسخه‌اي از اين محصول با بازي‌هاي متعدد را براي دوست و رقيب خود يعني Skittles ارسال خواهيم کرد.”

اکنون نخستين ميني يخچال واقعي در اختيار رقيب توئيتري ايکس‌باکس در اين رقابت با نام Skittles قرار مي‌گيرد و ظاهرا اين‌بار قضيه کاملا جدي است. درک چرايي انجام اين اقدام از سوي مايکروسافت امري پيش پا افتاده است. اين حرکت با هدف جلب توجه مخاطبان و منصرف نمودن آن‌ها از خريداري کنسول پلي‌استيشن 5 انجام شده است. اکثر ابزارهاي گيمينگ از لوازم زينتي نظير لباس‌ها و فيگورها الهام گرفته مي‌شوند. با اين‌حال ميني يخچال جديد نوعي وسيله کاربردي است که مدت‌ها پس از بازنشستگي ايکس‌باکس نيز به‌صورت روزمره قابل استفاده خواهد بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم