نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

اولین گوشی ۵G بلک بری با یک دوربین قدرتمند عرضه خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
اولین گوشی ۵G بلک بری با یک دوربین قدرتمند عرضه خواهد شد

ترنجي/ حدود يک ماه پيش بود که از عرضه اولين گوشي ۵G بلک بري با کيبرد فيزيکي گفتيم. حال گزارشات جديد نشان مي دهد که اين گوشي هوشمند از دوربين هاي اصلي قدرتمند در حد پرچمداران مطرح استفاده خواهد کرد.

اولين گوشي ۵G بلک بري
در مرداد سال گذشته بود که به شما گفتيم OnwardMobility امتياز گوشي هاي بلک بري را از آن خود کرده و قصد دارد امسال اولين گوشي ۵G بلک بري را توليد کند. اين خبر مربوط به هشت ماه پيش بود و تنها اطلاعاتي که در مورد آن مي دانيم اين است که اين گوشي از صفحه کليد نمادين QWERTY بهره مي برد، يک دوربين به سبک پرچمدار دارد و از اتصال ۵G نيز پشتيباني مي کند. همچنين گفته شده بود که قرار است اين گوشي در نيمه اول امسال معرفي شود، اما طبق گفته TechRadar، ممکن است عرضه اين گوشي تا تاريخ نامعلومي به تأخير بيفتد.

از زماني که BlackBerry Priv در تاريخ 6 نوامبر 2015 معرفي شد، تمام مدل هاي اين کمپاني با سيستم عامل اندرويد عرضه مي شوند و ما انتظار داريم همين مورد براي گوشي هوشمند آينده اين شرکت نيز رقم بخورد. بلک بري هنوز هيچ يک از شرايط توافق نامه خود با OnwardMobility را فاش نکرده است، اما اطلاعات فاش شده به يک گوشي هوشمند با پسوند “s” اشاره مي کند که به اين معني است که يک سري جديد از گوشي هاي بلک بري در حال آماده سازي هستند.


بر اساس اطلاعاتي که بدست وب سايت TechRadar رسيده، گوشي ۵G بلک بري ممکن است به دوربين هاي قدرتمند به سبک پرچمداران حال حاضر مجهز شود، در نتيجه انتظار مي رود قيمت تمام شده اين گوشي نسبت به مدل هاي قبلي بلک بري افزايش قابل توجهي پيدا کند. OnwardMobility مي گويد اين دستگاه هم براي مشتريان عادي و هم مشتريان تجاري قابل استفاده خواهد بود.

مدير عامل OnwardMobility، پيتر فرانکلين، مي گويد:

“امروز بيش از نيمي از جمعيت جهان از گوشي هاي هوشمند استفاده مي کنند، بنابراين بازار آن بسيار غني است. اما خلل آن چه احساس مي شود، يک گوشي هوشمند فوق العاده ايمن و با محوريت تجاري است که مي تواند نيازهاي کاربران سازماني را برطرف کند. کاربران و مصرف کنندگاني که نگران امنيت گوشي هاي خود هستند و اين شکافي است که انتظار داريم پر کنيم.”


در نهايت نظر شما راجع به اولين گوشي ۵G بلک بري چيست؟ فکر مي کنيد اين کمپاني بتواند در بحث دوربين رقيب قدري را براي توليدکنندگان اصلي گوشي هاي هوشمند توليد کند؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره