نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

با چهار مورد از بهترین گوشی های سری A سامسونگ آشنا شوید

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ گوشي هاي گلکسي اي سامسونگ جزو پرفروش‌ترين گوشي هاي ميان رده محسوب مي‌شوند. در اين ويديو بهترين گوشي هاي سري A سامسونگ را معرفي مي‌کنيم.

اين روزها با توجه به قيمت بالاي گوشي هاي پرچمدار و بالارده، گوشي هاي ميان رده با قيمت مناسب‌تري که دارند، محبوبيت فراواني پيدا کرده‌اند. در اين ميان، گوشي هاي سامسونگ همواره طرفداران پروپاقرص خود را دارد و گوشي هاي ميان رده سري گلکسي A اين شرکت کره‌اي توانسته دل مشتريان را به دست بياورد. گوشي هاي اين سري با مشخصات و امکانات مناسب، طراحي به‌روز و قيمت مقرون به صرفه جزو محبوب‌ترين و پرطرفدارترين گوشي هاي بازار محسوب مي‌شوند و همواره آمار فروش خوبي را ثبت کرده‌اند.

در اين مطلب قصد داريم چهار مورد از بهترين گوشي هاي سري A سامسونگ را با يک ويديو به شما معرفي کنيم و نگاهي به قابليت‌هاي آنها بيندازيم. سامسونگ گلکسي A30s با نمايشگر سوپر امولد، چيپست توانمند و طول عمر باتري بالا، يکي از بهترين گوشي هاي اين سري شناخته مي‌شود. اين گوشي در پشت داراي سه دوربين است که عکس‌هاي خوبي را مي‌گيرند. اين گوشي در حال حاضر با قيمت حدود ۵ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار ايران به فروش مي‌رسد.

سامسونگ گلکسي A51 را بدون شک مي‌توان يکي از پرفروش‌ترين و بهترين گوشي هاي ميان رده بازار در جهان دانست. اين گوشي با رابط کاربري عالي، دوربين خوب و سخت افزار و باتري راضي‌کننده و البته طراحي جذاب خود توانسته نگاه کاربران زيادي را به خود جذب کند. گلکسي اي ۵۱ اکنون با قيمت حدود ۷.۵ تا ۸ ميليون تومان در بازار ايران فروخته مي‌شود. گوشي بعدي،‌ سامسونگ گلکسي A70 است که علاوه بر موفقيت در بازار کشورهاي خارجي، در بازار ايران نيز کماکان جزو پرفروش‌ترين گوشي‌هاست. گلکسي اي ۷۰ يک ميان رده خوش‌ساخت است که در تمامي زمينه‌ها مانند پردازنده، دوربين، باتري و نرم افزار حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. اين گوشي با قيمت ۸ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.



در نهايت به آخرين گوشي موجود در اين فهرست مي‌رسيم که سامسونگ گلکسي A80 نام دارد. گلکسي اي ۸۰ که نسبت به ديگر گوشي هاي سري A سامسونگ قيمت بالاتري دارد، به عنوان خاص‌ترين محصول اين خانواده شناخته مي‌شود؛ چرا که روي نمايشگر اين گوشي هيچ ناچ يا حفره‌اي براي دوربين سلفي وجود ندارد و دوربين اين گوشي به صورت چرخان طراحي شده‌اند. گلکسي اي ۸۰ علاوه بر دوربين قدرتمند، در بخش نرم افزار، سخت افزار و باتري هم کارايي بالايي دارد. آخرين قيمت اين گوشي حدود ۱۰ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

اين چهار گوشي، فقط چند مورد از بهترين گوشي هاي سري گلکسي اي سامسونگ بودند و قطعا مدل‌هاي ديگري نيز مي‌توانستند در اين فهرست قرار بگيرند. به عنوان مثال مي‌توان به گوشي هاي گلکسي A52 و گلکسي A72 اشاره کرد که به تازگي به عنوان جديدترين گوشي هاي اين خانواده معرفي و به بازار عرضه شده‌اند. نظر شما درباره سري گلکسي A سامسونگ چيست و کدام گوشي‌ها را بهترين مدل‌هاي اين خانواده محبوب و پرفروش مي‌دانيد؟ نظر خود را در بخش کامنت‌ها با ما و ديگر کاربران گجت نيوز در ميان بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم