ترنجی/ سری گوشی های هوشمند ردمی نوت شیائومی از محبوب ترین ها در رنج میان رده هستند که یک ماه پیش از سوی این شرکت معرفی شدند و با استقبال گسترده کاربران نیز مواجه شد. اما به نظر می رسد کاربران این سری از خرید خود راضی نیستند و شرایط برای ردمی خوب پیش نمی رود. به تازگی بسیاری از کاربران سری ردمی نوت ۱۰ از صفحه نمایش گوشی خود شکایت دارند و موج عظیمی از نارضایتی ها را گزارش می دهند.

صفحه نمایش سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی
چند روز پیش از مشکلات داغ شدن بیش از اندازه گوشی وان پلاس ۹ پرو گفتیم که خریداران پرچمدار شرکت وان پلاس هنگام استفاده از دوربین گوشی آن را گزارش داده بودند. اما حالا یکی دیگر از برندهای چینی با نارضایتی کاربران خود مواجه شده است و این بار شکایت ها از صفحه نمایش گوشی است.

به نقل از mysmartprice، به تازگی خریداران مدل های مختلف گوشی های سری ردمی نوت ۱۰ موج عظیمی از شکایت ها را در توییتر به راه انداخته اند. عمده نارضایتی کاربران مربوط به صفحه نمایش گوشی شان است. برخی کاربران می گویند صفحه نمایش گوشی به ناگهان غیرفعال و قفل می شود، برخی ها به لرزش صفحه نمایش گوشی هنگام استفاده از حالت دارک مود اشاره کرده اند و تعداد بسیار زیادی از کاربران به لرزش و فریز شدن صفحه نمایش هنگام فعال شدن رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر اشاره دارند.

یکی از کاربران در توییتر با انتشار کلیپی از گوشی خود مشکلات صفحه نمایش را نشان می دهد که با لرزش فراوان تصویر رو به رو شده است. اگرچه این کاربر می گوید پس از مراجعه به فروشگاه های شیائومی، گوشی اش تعویض شده است اما کماکان در گوشی جدید نیز با این مشکل مواجه است.

اما شیائومی در مواجه با نارضایتی کاربران به سرعت واکنش نشان داد. مرکز خدمات مشتریان شیائومی با انتشار بیانیه ای ضمن قبول مشکل به وجود آمده، آن را نرم افزاری خواند و گفت در ماه های آینده با انتشار به روزرسانی هایی این مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد. شیائومی از کاربران خواست تا تمامی مشکلات خود را با این شرکت در میان بگذارند.

کاربر دیگری در توییتر می گوید: نمایشگر گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو هنگام سوییچ به رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دچار مشکل می شود و پس از اینکه مجدد به حالت استاندارد ۶۰ هرتز برمی گردد مشکل برطرف می شود. سایر کاربران نیز این موضوع را تایید می کنند و به نظر می رسد این مشکل به صورت گسترده در نمایشگرهای این سری وجود دارد.

 ردمی نوت ۱۰ پرو مکس
با توجه به این که هر روز تعداد شکایت ها و نارضایتی ها از این گوشی ها بیشتر می شود، به نظر می رسد شیائومی تنها دو راه برای بیرون رفتن از این شرایط بحرانی دارد؛ اگر مشکل نرم افزاری است هرچه سریع تر با ارایه آپدیت این مشکل را برطرف کند و اگر مشکل سخت افزاری وجود دارد، تمامی مدل های فروخته شده باید جمع آوری شوند و با مدل های دیگر جایگزین شوند.

نظر شما درباره کیفیت ساخت برندهایی مثل شیائومی، وان پلاس و دیگر شرکت های چینی چیست؟ به نظر شما آیا بروز چنین مشکلاتی طبیعی است و برای همه شرکت ها پیش می آید؟؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم